“Bra och snabb service”

Il Bolognese On Ocean
Boka med OpenTable
Il Bolognese On Ocean har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 156 av 1 164 Restauranger i Miami Beach
Kök: Italienskt
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Vi fick sitta inne pga regn men det var mycket ljud inomhus så är nog bättre att sitta ute.

Lite dyrt (som överallt i Miami beach) med både mat och framför allt dryck. De hade offers som var billigare på maten och alla var nöjda med sin mat. Ett sällskap på 11 st tog faktiskt inte så lång tid att få sin mat.

Bra läge och har en bra spridning på sitt utbud.

Tack Johan H

Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Toppenbra resturang som kammar in full pott på betygsättningen tack vare deras glutenfria pasta. Kunnig servitör. Bra atmosfär. Bra service.
Alla åtta i sällskapet var mycket nöjda med maten. Stora portioner. Väldigt god pasta!

Dock blir det betydligt dyrare än vad som står på menyn då de lägger på 20% i service-avgift, vilket de poängterade inte var dricks då dricksen endast gick till servitören. Så med service-avgift och dricks så blir det en skaplig peng som går åt.
Trots detta så kan jag rekommendera stället!

Tack H H
Omdömet skrevs 14 november 2015 från mobil enhet

Vi gick förbi hela beachen utan att hitta ett trevligt ställe att äta middag på. Då dök detta ställe upp från ingenstans och vi slog oss ner. Ser mycket trevligt ut. Trevlig personal och väldigt god mat! Vi åt grouper och snapper (fisk) väldigt god!! Rekomenderas! Samt gott kaffe... Om man som oss saknar riktigt kaffe.

Tack Josefine H
Omdömet skrevs 3 juli 2015

Vi gick hit pga tips om att de även serverar glutenfri pasta. Alla var nöjda med smaker och service, god gf pasta som var värd den lilla extra väntan. Lite för dyrt för att äta på varje kväll, men helt klart en favorit!

Tack Godislotta
Omdömet skrevs 8 april 2015 från mobil enhet

Helt klart god mat, kanske lite överpris..
Läget är stålande precis där man vill avnjuta ett kvällsmål med lite dyrare mat och mycket bra service!
Maten ska vara italiensk (italiensk inspirerad) åt Frutti di mare fick oroligt mycket mat så passar den hungrige. Desserterna var utmärkta :D gott och starkt kaffe, passar oss svenskar bra!

Tack emeleemaria

Resenärer som tittade på Il Bolognese On Ocean tittade också på

Miami Beach, FL
Miami Beach, FL

Besökt Il Bolognese On Ocean? Berätta vad du tyckte!