“Alma Mexicana”

Kök: Mexikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans
Omdömet skrevs 21 oktober 2017

Mycket bra service, väldigt god mat, trevlig atmosfär och dessutom väldigt prisvärt. Högsta betyg till Alma Mexicana - kan verkligen rekommenderas! Det är inget stort ställe, så kan vara svårt att få plats!

Tack DanielForssell

Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Mycket gott och väldigt prisvärt. Trevlig personal, även om de är mindre bra på engelska. Mycket mat, en huvudrätt räcker långt. Kycklingen och guacamolen var fantastisk

Tack mikael j
Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Trevligt hål i väggen ställe med ganska lite platser. Ofta fullt och väntetid. Gick fort att få dryck och mat. Margarita från "slashmaskin" men riktigt god. Vi delade på huvudrätt och Guacemole med nachos till förrätt.

Bra och snabb service och god mat. Det lilla extra saknades och vinet, det fanns tyvärr inte.

Tack Johan B
Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Litet mexikanskt ställe som serverar genuin god mat! Trevlig service. Inte dyrt heller, väl värt ett besök, mycket god mat!!

Tack Micael Ö
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Liten restaurang med bra mat. Bra Margerita och goda Tacos, Burritos!
Vi var två vuxna, tre barn och delade på tre rätter.

Tack Kristian L

Resenärer som tittade på Alma Mexicana tittade också på

Miami Beach, FL

Besökt Alma Mexicana? Berätta vad du tyckte!