“Gott, mätt och billigt”

Kök: Mexikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans
Omdömet skrevs 14 september 2017 från mobil enhet

Mycket gott och väldigt prisvärt. Trevlig personal, även om de är mindre bra på engelska. Mycket mat, en huvudrätt räcker långt. Kycklingen och guacamolen var fantastisk

Datum för besöket: september 2017
Tack mikael j

Omdömet skrevs 9 januari 2017 från mobil enhet

Trevligt hål i väggen ställe med ganska lite platser. Ofta fullt och väntetid. Gick fort att få dryck och mat. Margarita från "slashmaskin" men riktigt god. Vi delade på huvudrätt och Guacemole med nachos till förrätt.

Bra och snabb service och god mat. Det lilla extra saknades och vinet, det fanns tyvärr inte.

Datum för besöket: december 2016
Tack Johan B
Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Litet mexikanskt ställe som serverar genuin god mat! Trevlig service. Inte dyrt heller, väl värt ett besök, mycket god mat!!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Micael Ö
Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Liten restaurang med bra mat. Bra Margerita och goda Tacos, Burritos!
Vi var två vuxna, tre barn och delade på tre rätter.

Datum för besöket: juli 2016
Tack 713kristianl
Omdömet skrevs 27 juni 2016 från mobil enhet

Riktigt god mat!!! Var där 2 gånger på fyra dagar .
Godaste guacamolen jag någonsin ätit och trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2016
Tack AnnaS3183

Resenärer som tittade på Alma Mexicana tittade också på

Besökt Alma Mexicana? Berätta vad du tyckte!