“Oinspirerande och onyttig mat”

Yardbird - Southern Table & Bar
Boka med OpenTable
Yardbird - Southern Table & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 27 av 1 216 Restauranger i Miami Beach
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Blev riktigt besviken på denna restaurangen tyvärr. Betalade mycket för en kycklingbit med bröd. Fick ingen sallad till rätten och maten la sig som en sten i magen. Miljön var också stökig vilket fick en att inte vilka stanna kvar längre än nödvändigt.

Tack Emwiiii

Omdömet skrevs 11 januari 2017

Servicen var oklanderlig och vi fick ett bord trots att vi kom en timme före vår reservation trots att det var väldigt fullt. Trevlig miljö och bra stämning. Maten var hur bra som helst. Vi tog lite corn bread att starta med och sen deras kyckling samt ribs. Ribsen var fantastiskt goda och BBQ-såsen underbar. Kycklingen (Chicken & Watermelon & Waffles) var god, och helt klart en lite ovanlig kombination.

Tack Niclas B
Omdömet skrevs 1 december 2016 från mobil enhet

Bästa kycklingen jag ätit. Alltid mycket folk men trotts detta mycket snabb och personlig service. Restaurangens egna pale Ale är ett stort plus.

Tack Mika M
Omdömet skrevs 19 november 2016 från mobil enhet

Fantastisk resturang med mat från södern i USA! Vi åt de bästa Mac and cheese med friterad kyckling som var himmelsk! Kan verkligen rekommendera detta plus att börja med en bloddy Mary som var grym!

Tack Mrthorsell
Omdömet skrevs 28 maj 2016 från mobil enhet

Inredningen är väldigt smakfull och genomtänkt. Kul att se in i köket och servicen är toppen. Men vilka portioner. Det kändes som vi fick in mat för ett helt kompani och det var nästan lite aptithämmande. Vi var två tjejer som var för och tycker nog att vår servitör borde ha informerat oss om portionernas storlek. Maten var iallafall godkänd

Tack Prillan2015

Resenärer som tittade på Yardbird - Southern Table & Bar tittade också på

Besökt Yardbird - Southern Table & Bar? Berätta vad du tyckte!