Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Bra hotell med strandläge direkt vid huvudgatan Ocean Drive. Frukosten och servicen av Elif var bäst med hotellet liksom poolområdet.

Lite dyrt överlag men så är det ju med allt i Miami Beach som bjöd på bra restaurangutbud och kanon väder.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack joachimekstrm
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Jag och min vänner besökte Miami Beach och Hotell Savoy. Servicen var väldigt bra. Elif var väldigt service vänlig vid Restaurangen. Hotellet ligger centralt och nära till stranden. Bara att gå igenom grinden från hotellområde så är du inne på den fantastiska stranden. Bra poolområde.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack ante67
Omdömet skrevs 31 mars 2017 från mobil enhet

Hotellet har ett bra läge, men det är allt. Mycket slitet, köket är utan bestick o tallrikar. Bäddsoffan var äcklig, massor med fläckar. Lampan på nattduksbordet hade äckliga fläckar. Smutsig pool, slitna möbler vid poolen. Hål i alla kuddar i soffan vid poolen.

Bodde här: mars 2017
Tack MaCeLi80
Omdömet skrevs 23 november 2016 från mobil enhet

Mycket charmigt och trevligt gammalt hotell på stranden. Valet parking och bra service. Jättemysiga rum. Underbar trädgård. Egen strand. 36 kr för tre tomatskivor lite dyrt i annars fin servering. Gymmet helt ok. Rekommenderas för alla, även barnfamiljer. Helt perfekt läge.

Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack Mats T
Omdömet skrevs 17 november 2016 från mobil enhet

Perfekt läge, charmigt mindre hotell. Ingen trängsel vid poolen och direkt utgång till stranden. Rymliga fräscha rum dock något lyhört men det är ju en gammal byggnad. Mitt i smeten men ändå otroligt lugnt. Skulle absolut bo här igen.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack 948lenap