Albion South Beach
Lincoln Arms Suites(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 167 US$/natt.

• Pool
Loews Miami Beach Hotel(Miami Beach)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 357 US$/natt.

The Confidante Miami Beach(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Fontainebleau Miami Beach(Miami Beach)
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 338 US$/natt.

Grand Beach Hotel(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
  • Pool
Gale South Beach(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
The Palms Hotel & Spa(Miami Beach)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 268 US$/natt.

Circa 39 Hotel(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
The Marlin Hotel(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 26 mars 2017

Centralt o bra läge men med nonchalant personal. Fick en parfym stulen ur resväskan som jag köpte för en vecka sen på resan. Gjorde anmälan i receptionen men där de bara hänvisade till att de litade på sin personal och att de inte stjäl av gästerna men de va precis vad de gjorde. Kändes osäkert att bo kvar, och om vad man vågade lämna på rummet utan att de försvann. Störande ljud från närliggande byggnationer.

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack ullmark
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 18 april 2017

Dear Ullmark,

Vi är glada att höra du har haft vårt läge men vi beklagar att höra det var ett objekt som saknas i ditt rum. Observera att vi har en perfekt post som våra rum är helt säkra och vår personal har varit en del av vårt team för mer än tio år ändå. När du anmält saknas parfym vi erbjudit dig att följa protokollet, en incidentrapport färdigställdes och erbjöd vi dig skapa en polisanmälan för att lämna en försäkringsskada. Du avböjde erbjudandet eftersom du inte vill vänta för polisen att komma fram.
Tyvärr kunde vi inte följa med utredningen utan ert samarbete.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 18 november 2016 från mobil enhet

Rymliga rum. Bra städnkng och toalettartiklar och flera badlakan. Stor pool med handdukar till solstolarna. Nära stranden och nära till art deco området Det enda minus är nog det klena frukostutbudet för 2 dollar men det löste vi på ncdonalds ett kvarter bort. Dyr parkering 25 dollar per dygn mittemot hotellet.

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Anne I
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2016

Käre Anne I

Vi är glada att höra att du har haft din vistelse, att du gillade vår personal och vår plats.
Vi är också glada över att höra du nytta med de många parkeringsmöjligheter finns i området, liksom många restauranger.
Nästa gång du besöker Miami tveka inte att kontakta mig direkt och jag kommer att vara mer än glada att kunna erbjuda dig ett specialpris.
Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 18 juli 2016

Bra hotell. Nära till strand, shopping och restauranger. Hjälpsam personal. Skönt med pool om man inte orkar gå till stranden, även om stranden inte är långt bort. Stort urval av restauranger och affärer att välja för den som tycker om shopping.

• Bodde här: december 2015, reste med vänner
Tack 684tobbea
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2016

Dear 684tobbea,

Tack så mycket för att ta sig tid att dela din upplevelse på Albion hotellet under ditt besök i Miami . Det är bra att höra att du har haft din vistelse , vårt läge och vår pool .

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 16 juli 2016

Bra hotell. Fantastiskt läge!! Underbart med pool, som är stor och välskött. Vi har bott här ett flertal gånger och är alltid lika nöjda med rum och framför allt med personal som allt är trevlig. Klart plus är läget som är oslagbart!

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Asaxjonsson
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2016

Dear Asaxjonsson,

Tack så mycket för att ta sig tid att dela upplevelsen på hotellet med Trip samhället Albion .
Det är väldigt viktigt för oss att ta emot bilder från gäster som du som verkligen känner till området och skillnaden mellan dess arenor.

Vi kommer alltid att välkomna dig med öppna armar .

Omdömet skrevs 21 juni 2016 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som ligger bra till, nära till allt. Personalen är trevliga och hjälpsamma. Rummet var ok, lagom yta med två stora sängar. Finns en lite pool på hotellet, men vi provade den aldrig på grund av den korta avståndet till stranden. Finns att köpa till frukost, men vi valde att äta det ute. Skulle absolut välja detta hotell igen.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack LindaReser
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2016

Dear LindaReser,

Tack för att du tog dig tid att skriva en sådan fin recension om Albion Hotel på Tripadvisor !

Det är bra att höra att du haft din vistelse och skulle återvända .

Vi kommer alltid att välkomna dig med öppna armar