“Stölder på rummet”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Albion South Beach
Rankad som nummer 69 av 212 hotell i Miami Beach
Omdömet skrevs mars 28 2017 från mobil enhet

Bokade detta hotell pga läget, och det verkade helt ok för övrigt. Rymligt rum och pool på innergården, perfekt att spendera några lata timmar. Personalen hann inte städa vårt rum första dagen, så receptionen ringde och frågade om det var ok, dom kunde skicka upp lite nya handdukar om vi behövde, verkade väldigt serviceinriktade. Efter en dag på stranden skull vi fixa oss för kvällen, då upptäckte vi att en hel del smink var borta. Mascara ny och använd, ögonpennor, consumer, etc, av dyrare märken, smink för 1200-1400kr, och förstås besvärligt att hitta nytt. Vi gick ner till receptionen och fick tag på hotell managern, han skulle kolla upp detta, han kunde se vem som använt sitt nyckelkort. Men det hände inget mer, enda resultatet var att personalen tittade snett på oss, precis som om det var vårt fel. Resten av vistelsen blev väldigt otrygg, därav det låga betyget. Vi är noga med att låsa in värdesaker i värdeskåpet, men man har ju mycket av värde. Ett tips boka inte detta hotell!

Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
1  Tack Bengt J
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade april 18 2017

Dear Bengt J,

Tack så mycket för att dela din upplevelse på Albion hotel. Vi är glad att höra att du gillade vårt läge och våra rymliga rum men vi beklagar att höra ett objekt gick saknas i ditt rum. Våra noteringar visar att du har kontaktat supporten för att rapportera ett saknat objekt. (se) och du har nämnt det inte var viktigt men du ville se till att vi var medvetna om det. Vi har undersökt ditt fall och insåg att dagen du nämnde objektet saknades den 03/14/2017 "Stör ej" skylten var postat i dörren därför ingen annan men du åt rummet men du, detta bekräftades när vi har kommit till posten dörr som visade att bara nycklarna som åt rummet var dina nycklar.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs mars 26 2017

Centralt o bra läge men med nonchalant personal. Fick en parfym stulen ur resväskan som jag köpte för en vecka sen på resan. Gjorde anmälan i receptionen men där de bara hänvisade till att de litade på sin personal och att de inte stjäl av gästerna men de va precis vad de gjorde. Kändes osäkert att bo kvar, och om vad man vågade lämna på rummet utan att de försvann. Störande ljud från närliggande byggnationer.

• Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack ullmark

Dear Ullmark,

Vi är glada att höra du har haft vårt läge men vi beklagar att höra det var ett objekt som saknas i ditt rum. Observera att vi har en perfekt post som våra rum är helt säkra och vår personal har varit en del av vårt team för mer än tio år ändå. När du anmält saknas parfym vi erbjudit dig att följa protokollet, en incidentrapport färdigställdes och erbjöd vi dig skapa en polisanmälan för att lämna en försäkringsskada. Du avböjde erbjudandet eftersom du inte vill vänta för polisen att komma fram.
Tyvärr kunde vi inte följa med utredningen utan ert samarbete.

Vänliga hälsningar

Omdömet skrevs november 18 2016 från mobil enhet

Rymliga rum. Bra städnkng och toalettartiklar och flera badlakan. Stor pool med handdukar till solstolarna. Nära stranden och nära till art deco området Det enda minus är nog det klena frukostutbudet för 2 dollar men det löste vi på ncdonalds ett kvarter bort. Dyr parkering 25 dollar per dygn mittemot hotellet.

Bodde här: November 2016, reste som ett par
Tack Anne I
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade november 21 2016

Käre Anne I

Vi är glada att höra att du har haft din vistelse, att du gillade vår personal och vår plats.
Vi är också glada över att höra du nytta med de många parkeringsmöjligheter finns i området, liksom många restauranger.
Nästa gång du besöker Miami tveka inte att kontakta mig direkt och jag kommer att vara mer än glada att kunna erbjuda dig ett specialpris.
Varma hälsningar,

Omdömet skrevs juli 18 2016

Bra hotell. Nära till strand, shopping och restauranger. Hjälpsam personal. Skönt med pool om man inte orkar gå till stranden, även om stranden inte är långt bort. Stort urval av restauranger och affärer att välja för den som tycker om shopping.

• Bodde här: December 2015, reste med vänner
Tack 684tobbea
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade juli 19 2016

Dear 684tobbea,

Tack så mycket för att ta sig tid att dela din upplevelse på Albion hotellet under ditt besök i Miami . Det är bra att höra att du har haft din vistelse , vårt läge och vår pool .

Varma hälsningar

Omdömet skrevs juli 16 2016

Bra hotell. Fantastiskt läge!! Underbart med pool, som är stor och välskött. Vi har bott här ett flertal gånger och är alltid lika nöjda med rum och framför allt med personal som allt är trevlig. Klart plus är läget som är oslagbart!

• Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
Tack Asaxjonsson
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade juli 17 2016

Dear Asaxjonsson,

Tack så mycket för att ta sig tid att dela upplevelsen på hotellet med Trip samhället Albion .
Det är väldigt viktigt för oss att ta emot bilder från gäster som du som verkligen känner till området och skillnaden mellan dess arenor.

Vi kommer alltid att välkomna dig med öppna armar .

maximo@rubellhotels.com

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Miami Beachhotell
Hilton Cabana Miami Beach
Nr 88 av 212 i Miami Beach
2 392 omdömen
Visa priser

Besökt Albion South Beach? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Albion South Beach

Adress: 1650 James Ave, Miami Beach, FL 33139-3115
Region: USA > Florida > Miami Beach > City Center
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 56 av Strandhotell i Miami Beach
Prisklass: 1 010 kr - 3 648 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Albion South Beach 3.5*
Antal rum: 100
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Albion South Beach. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Albion South Beach Hotel Miami Beach
Albion South Beach Miami
Albion Hotel Miami
Albion Miami

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?