Albion South Beach
Riviera Hotel & Suites South Beach(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 53 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 53 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 196 US$/natt.

Lincoln Arms Suites(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 172 US$/natt.

• Pool
Loews Miami Beach Hotel(Miami Beach)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 433 US$/natt.

The Palms Hotel & Spa(Miami Beach)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 251 US$/natt.

Circa 39 Hotel(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Grand Beach Hotel(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Fontainebleau Miami Beach(Miami Beach)
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 358 US$/natt.

Eden Roc Miami Beach Resort(Miami Beach)
  • Precis vid stranden
The Marlin Hotel(Miami Beach)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 18 november 2016 från mobil enhet

Rymliga rum. Bra städnkng och toalettartiklar och flera badlakan. Stor pool med handdukar till solstolarna. Nära stranden och nära till art deco området Det enda minus är nog det klena frukostutbudet för 2 dollar men det löste vi på ncdonalds ett kvarter bort. Dyr parkering 25 dollar per dygn mittemot hotellet.

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Anne I
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2016

Käre Anne I

Vi är glada att höra att du har haft din vistelse, att du gillade vår personal och vår plats.
Vi är också glada över att höra du nytta med de många parkeringsmöjligheter finns i området, liksom många restauranger.
Nästa gång du besöker Miami tveka inte att kontakta mig direkt och jag kommer att vara mer än glada att kunna erbjuda dig ett specialpris.
Varma hälsningar,

Omdömet skrevs 18 juli 2016

Bra hotell. Nära till strand, shopping och restauranger. Hjälpsam personal. Skönt med pool om man inte orkar gå till stranden, även om stranden inte är långt bort. Stort urval av restauranger och affärer att välja för den som tycker om shopping.

• Bodde här: december 2015, reste med vänner
Tack 684tobbea
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 19 juli 2016

Dear 684tobbea,

Tack så mycket för att ta sig tid att dela din upplevelse på Albion hotellet under ditt besök i Miami . Det är bra att höra att du har haft din vistelse , vårt läge och vår pool .

Varma hälsningar

Omdömet skrevs 16 juli 2016

Bra hotell. Fantastiskt läge!! Underbart med pool, som är stor och välskött. Vi har bott här ett flertal gånger och är alltid lika nöjda med rum och framför allt med personal som allt är trevlig. Klart plus är läget som är oslagbart!

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Asaxjonsson
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2016

Dear Asaxjonsson,

Tack så mycket för att ta sig tid att dela upplevelsen på hotellet med Trip samhället Albion .
Det är väldigt viktigt för oss att ta emot bilder från gäster som du som verkligen känner till området och skillnaden mellan dess arenor.

Vi kommer alltid att välkomna dig med öppna armar .

Omdömet skrevs 21 juni 2016 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som ligger bra till, nära till allt. Personalen är trevliga och hjälpsamma. Rummet var ok, lagom yta med två stora sängar. Finns en lite pool på hotellet, men vi provade den aldrig på grund av den korta avståndet till stranden. Finns att köpa till frukost, men vi valde att äta det ute. Skulle absolut välja detta hotell igen.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack LindaReser
AlbionManagement, Guest Relations Manager på Albion South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2016

Dear LindaReser,

Tack för att du tog dig tid att skriva en sådan fin recension om Albion Hotel på Tripadvisor !

Det är bra att höra att du haft din vistelse och skulle återvända .

Vi kommer alltid att välkomna dig med öppna armar

Omdömet skrevs 10 januari 2016

Det här hotellet ligger nära stranden och nära restauranger och shopping. Väldigt nära till Lincoln Rd där du hittar mycket shopping. Zara, American Eagle, Forever 21, Victoria's Secret och mycket mer. Miami Beach ligger cirka 5 minuters promenad bort och det är en fantastisk strand. Rummen är renoverade och helt okej. Poolen och poolområdet är fint. Någon frukost ingick inte, men jag tror att det gick att köpa till. Wifi fungerade bra på rummen och i lobbyn.

• Bodde här: december 2015, reste med familjen
1  Tack Wictoria L