“Serviceminded!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Marriott Vacation Club Pulse, South Beach
Rankad som nummer 27 av 212 hotell i Miami Beach
Omdömet skrevs augusti 24 2013

Väldigt serviceminded personal. Hjälpsamma och mycket trevliga!
Bra kännedom om området och vi hittade lätt god mat enligt deras tips.
Parkering löstes på ett bra sätt och till förmånligt pris. Väldigt hjälpsamma då vi förlorat vårt bagage och gjorde en enorm insats att försöka leta reda på det. Rummet var stort och rymligt, stor dusch och skön säng, frukosten var helt klart godkänd men lite dåligt urval av pålägg.

Tips för att välja rum: Valde en suite med "ocean view". Begär ca 4:e våningen om du verkligen vill se vattnet.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2013, reste som ett par
Tack JennyB88

Omdömet skrevs november 4 2012

Stannade här 3 nätter efter att ha bilat från chicago under två veckor för att koppla av ordentligt innan resan hem. Vi visste att det var ett säkert kort då vi under föregående år bott på samma hotell i 14 dagar.
Rummen är stora, och då menar jag Mycket stora. Dom har alla någon form av soffgrupp med soffbord och soffa och/eller fåtöljer kök med mikro samt kyl. En del av rummen har även matgrupp.
Frukost serveras på takterassen med utsikt över Lummus park och stranden från OceanDrive.
Läget är utmärkt med närhet till restauranger och shopping. Det ligger dock högst upp på OceanDrive där det är lite tystare så man slipper den värsta "kommersen" mitt i natten.

• Bodde här: Augusti 2012, reste som ett par
Tack Johan A
Omdömet skrevs september 23 2012

mycket fint hotel på bästa plats i Ocean drive i Miami, renoverat 2011, bara studion är lite mörka, personalen var trevliga, hade frukost och happy hour mellan 16 till 18 med öl, vitt eller rött vin och snaks

• Bodde här: Juni 2012, reste med familjen
Tack margen868
Omdömet skrevs september 21 2012

Bodde på Edgewater 14 dagar i september och trivdes alldeles perfekt. Mycket trevlig och hjälpsam personal, stort och fräscht rum, vi hade en Deluxe studio. Läget är det absolut bästa, stranden är i princip på andra sidan gatan. Hotellet tillhandahöll badhandukar och strandstolar och varje kväll mellan
kl 18-19 hade dom "happy hour" uppe på takterassen där det bjöds på öl och vin. Det enda vi saknade
var väl att studion som hade ett pentry inte hade några matlagningsmöjligheter. Det fanns visserligen micro och kaffebryggare men ett par spisplattor hade inte varit fel. Är man borta i 14 dar blir det lite tjatigt att äta ute varje dag. Men som sagt, ett mycket fräscht hotell som rekommenderas varmt. Återvänder mer än gärna!

• Bodde här: September 2012, reste som ett par
Tack MichaeloBirgitta
Omdömet skrevs mars 3 2012

Trevligt hotell trots intetsägande reception. Vi hade bokat ett dubbelrum men fick en stor svit med havsutsikt! Kändes rent och fräscht, och trevlig personal!

• Bodde här: Februari 2012
Tack Ellaume
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Miami Beachhotell
The Shepley Hotel
Nr 14 av 212 i Miami Beach
721 omdömen
Visa priser

Besökt Marriott Vacation Club Pulse, South Beach? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Marriott Vacation Club Pulse, South Beach

Adress: 1410 Ocean Drive, Miami Beach, FL 33139-4108 (Tidigare Edgewater South Beach)
Region: USA > Florida > Miami Beach > City Center
Bekvämligheter:
Strand Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Pentry Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 2 av Familjehotell i Miami Beach
Nr 13 av Romantiska hotell i Miami Beach
Nr 22 av Strandhotell i Miami Beach
Nr 42 av Affärshotell i Miami Beach
Prisklass: 1 478 kr - 4 023 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Marriott Vacation Club Pulse, South Beach 3*
Antal rum: 49
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Marriott Vacation Club Pulse, South Beach. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Edgewater South Beach Hotel Miami Beach

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?