Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 741)
Filtrera omdömen
1 741 resultat
Medlemsbetyg
986
554
136
38
27
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
986
554
136
38
27
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
510 av 1 741 omdömen
Omdömet skrevs 21 september 2012

Bodde på Edgewater 14 dagar i september och trivdes alldeles perfekt. Mycket trevlig och hjälpsam personal, stort och fräscht rum, vi hade en Deluxe studio. Läget är det absolut bästa, stranden är i princip på andra sidan gatan. Hotellet tillhandahöll badhandukar och strandstolar och varje kväll mellan
kl 18-19 hade dom "happy hour" uppe på takterassen där det bjöds på öl och vin. Det enda vi saknade
var väl att studion som hade ett pentry inte hade några matlagningsmöjligheter. Det fanns visserligen micro och kaffebryggare men ett par spisplattor hade inte varit fel. Är man borta i 14 dar blir det lite tjatigt att äta ute varje dag. Men som sagt, ett mycket fräscht hotell som rekommenderas varmt. Återvänder mer än gärna!

  • Bodde här: september 2012, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack MichaeloBirgitta
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 mars 2012

Trevligt hotell trots intetsägande reception. Vi hade bokat ett dubbelrum men fick en stor svit med havsutsikt! Kändes rent och fräscht, och trevlig personal!

  • Bodde här: februari 2012
    • Standard
    • Läge
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Ellaume
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MarriottVacationClub, Customer Care Manager på Marriott Vacation Club Pulse, South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 30 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MarriottVacationClub, Customer Care Manager på Marriott Vacation Club Pulse, South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 juli 2017

  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
MarriottVacationClub, Customer Care Manager på Marriott Vacation Club Pulse, South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen