Omdömet skrevs 16 februari 2017 från mobil enhet

Bra läge nära stranden. Bra mat uppe vid poolen och trevligt personal. Även bra mat nere i restaurangen med spansk inspiration. Designade rum som även fast de va fina ibland kunde kännas lite över designade och klumpiga.

Bodde här: mars 2016, reste med vänner
Tack Sebbe84
Edward V, Front Office Manager på Dream South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2017

Thank you for the review!

Edward -Assistant Front Office Manager-

Omdömet skrevs 11 januari 2017

Bokade detta hotell 2 nätter innan kryssning från Miami. Jätteskön säng och god frukost på restaurangen Naked Taco i samma hus. Rummet bra med roliga detaljer men det hängde inte ihop riktigt i design och planering. Trasig sänglampa och löst handtag var skönhetsfläckar som vi hanterade.

Bodde här: december 2016, reste med vänner
Tack Kerstin A
Edward V, Front Office Manager på Dream South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2017

Thank you for your feedback!

Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Collins ave, perfekt läge mitt i Art distriktet, verkligen fina rum designade. Trevlig personal & hjälpsamma. Parallellt med Ocen drive där alla restauranger finns, där man bara kan hänga och tilla på folkmyller, fina bilar mm. Hotellet har gratis solsängar och badlakan vid stranden, paraply kostar extra. Vi hyrde cyklar vid stranden cyklade hela strandpromenaden till piren helt underbart ställe. Gjorde också en utflykt med buss Pirate Duck som kör sightseeing i omgivningarna och sedan kör bussen ner i vattnet där alla lyx hus båtar mm finns, riktigt kul.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Susanne C
Edward V, Front Office Manager på Dream South Beach, svarade på det här omdömetSvarade 4 november 2016

Thank you for the wonderful review! Hope to see you next time.

Edward Vasquez -Assistant Front Office Manager-

Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Detta hotell ligger perfekt bakom den stora gatan vid havet - ett snyggt hotellrum med lite rolig inredning - tyst och bra säng - vänlig personal och om man vill finns gratis solstol på stranden som tillhör hotellet - på taket finns en liten pool och en trevlig bar - det är bra promenad avstånd till restauranger och club

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Tack Anders6403
Omdömet skrevs 15 september 2015

Ett mycket prisvärt hotell mitt i smeten. Gång avstånd till allt på södra Miami Beach.
Hjälpsam personal. Väldigt tysta rum. Inget oväsen från gatan eller rummen bredvid. WiFi fungerade bra på rummet. Men tyvärr inte vid takpoolen. Den enda hissen var väldigt långsam. Så det gick snabbare att ta trapporna.

• Bodde här: juni 2015, reste ensam
Tack BurtNelson