“Bästa maten med progressive house i bakgrunden”
Omdöme om Hakkasan

Hakkasan
Rankad som nr 37 av 1 232 Restauranger i Miami Beach
Kök: Kinesiskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Område: Oceanfront
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Besökte Hakkasan för 5e gången och det här stället har den godaste kinamaten jag någonsin ätit. Att se dessutom har en DJ i restaurangen som spelar skön progressive i bakgrunden gör inte saken sämre. Kan rekommendera anksalladen och dumplings som är fantastiskt goda. Kommer definitivt tillbaka.

Datum för besöket: mars 2018
Tack petera343

Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Lätt det bästa stället i Miami! Kanon avsmaknings meny, mycket mat, gott vin som passar till rätterna och fantastisk servis. Så mycket mer kan man inte begära!

Datum för besöket: maj 2017
Tack Rasmus K
Omdömet skrevs 1 januari 2017 från mobil enhet

Vi åt nyårsmiddag här med en färdig meny.
Vissa rätter har jag aldrig provat förr men oj vad glad jag är att jag valde denna restaurangen.

Vår servitör Daniel var väldigt trevlig och uppmärksam väldigt serviceminded.
Jag tycker normalt inte om dumplings men dessa var helt fantastiska.Wagyu beef var det bästa köttet jag ätit i mitt liv.

Efterrätten var god men kunde varit lite bättre vi fick en mango efterrätt och nån bananacake.

Drinkarna var jättegoda gillar ni spicy margarita så testa det här. Prova definitivt Hakkasan om ni är i Miami det var den bästa maten jag ätit här.

Datum för besöket: januari 2017
Tack samsonite_2110
Omdömet skrevs 19 oktober 2016 från mobil enhet

Såå värt ett besök! Underbar mat och väldigt värt att plocka in massa smårätter som hela bordet kan dela på, man får maten fort och kan beställa in fler rätter allt eftersom, rekommenderas starkt!

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Linnea F
Omdömet skrevs 30 december 2015 från mobil enhet

Bra mat, bra service och kul människor. Värt ett besök om man gillar fräsch, modern asiatiskt.

Hög och bra musik så även bra för ett gäng.

Datum för besöket: december 2015
Tack Carl-Johan R

Resenärer som tittade på Hakkasan tittade också på

Besökt Hakkasan? Berätta vad du tyckte!