“Bästa köttet jag ätit”
Omdöme om Meat Market

Meat Market
Boka med OpenTable
Meat Market har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 172 av 1 218 Restauranger i Miami Beach
Kök: Amerikanskt
Bra för: Barhäng, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: City Center
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Verkligen bra kött och fantastiskt goda tillbehör. Glöm inte deras äppelpaj som också var super god
Dyrt, men väl värt det
Vi var en familj på 4 pers och det gick på 3000 SEK

Tack Rickard999

Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

För att vara en köttrestaurang blev vi förvånade när köttet var det som inte var väldigt gott. Salladen och vinet vi beställde till var riktigt gott men oxfilén var torr. Servicen däremot var bra.

Tack Jenny W
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Restaurangen ligger mitt på Lincoln road i det värsta turiststråket, men håller toppenhög klass på kött och menyn hade stor variation. Allt man kan önska av en bra köttrestaurang. Vissa rätter med en extra twist också. Vill du, kan du sitta ute i folkvimlet och äta. Dyrt, men det är allt i south beach.

Tack Karolina S
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig service och grymt kött. Trevliga tillbehör till köttet. Svårt att välja från menyn då det finns så mycket att välja på som känns riktigt nice.
- Dyrt!
Men ett ställe jag gärna besöker igen.

Tack Robban b
Omdömet skrevs 3 maj 2017 från mobil enhet

Mycket prisvärd lunchmeny så tveka inte att välja den. Åt Tuna tatar som var sagolik och efter det en enkelt och rakt tillagad köttbit med grillad sparris. Mycket bra lunch.

Tack Olle0530

Resenärer som tittade på Meat Market tittade också på

Miami Beach, FL

Besökt Meat Market? Berätta vad du tyckte!