“Semestermys”

Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Uteservering
Område: Flamingo / Lummus
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt fransk café att slappna av på efter stranden och före kvällen middag.
Vi delade på en ostbricka och en flaska vitt vin, passade perfekt i värmen.

Tack Roger M

Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Vi satt ute under träden och njöt av detta lilla trevliga ställe. Vi åt crepes och kycklingsallad och det smakade väldigt gott. Bra service och prisvärt. Kommer att besöka stället ytterligare en gång innan hemfärd.

Tack Elisabeth E
Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Vi var 5 personer här på lunch, goda crepes men vi fick vänta ungefär 40 minuter på att få maten. Kan rekommendera denna restaurang om ni har gott om tid.

Tack Stefan S
Omdömet skrevs 6 februari 2017 från mobil enhet

Helt enkelt fantastiskt! Såväl atmosfär som mat. Prova deras ägg-specialare, mycket god. Perfekt frukostställe.

Tack Maria A
Omdömet skrevs 2 februari 2017 från mobil enhet

När vi besökte La Folie var det stekande sol vilket det ofta är i Miami. La Folie hade en mysig uteservering under skuggande träd som vi uppskattade.
Vi som européer gillade stället för det var väldigt europeiskt på alla sätt.
Restaurangen har bra service på ett genuint trevligt sätt, inramningen och inredning var väldigt trevlig. Toaletten var super fräsch.

För gluten- och laktosintoleranta var menyn utmärkt.
Maten var givetvis mycket god och vinlistan var bra.

Tack Kristoffer O

Resenärer som tittade på A La Folie tittade också på

Besökt A La Folie? Berätta vad du tyckte!