Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
3 078 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 24 mars
3 073 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 24 mars
Hotels.com
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
914 av 1 747 omdömen
Omdömet skrevs 1 maj 2015 från mobil enhet

Lagom stora rum, rent och fräscht. Hotellet ligger riktigt bra och nära till restauranger och beachen. Inte mycket till utsikt. Däremot måste det ha varit rea på speglar när dom inredde rummet. En kortsida i rummet och hela(!) toaletten är fyllt med speglar. Toaletten liknar lustiga huset på Gröna Lund.

Datum för vistelsen: april 2015
1  Tack 257kiml
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Eddie N, Guest Relations Manager på The Kent Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2015
Google-översättning

Hello there Kim L,

We thank you for the time you took to provide us with your honest feedback! Our rooms are a bit small, but offer everything you need to make for a fun filled time! We would love to welcome you back, again in the future!

Katrine

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 mars 2015 från mobil enhet

Helt ok hotell. Bra läge. Nära till stranden. Rent och fräscht. Lite slitet men absolut prisvärt. Nära till shopping :)

Datum för vistelsen: mars 2015
Restyp: Reste med vänner
1  Tack 466lindae
Omdömet skrevs 5 februari 2015

Ett mycket prisvärt hotell. Rent och fräscht med närhet till allt, . Trevlig och hjälpsam personal. Dock väldigt tunna väggar och lyhört. Vi hade bett om ett rum högt upp mot parkeringen efter läst om hotellet här och fick detta så vi stördes inte utav restaurangen.

Datum för vistelsen: januari 2015
  • Restyp: Reste med vänner
2  Tack maria i
Omdömet skrevs 12 november 2014

Ett mycket prisvärt hotell bara drygt ca 150 meter från Ocean Drive och ca 250 meter från havet. Läget är mycket bra men själva hotellet är medelmåttligt. Men ska man bara sova där så är det mycket prisvärt. Se dock till att ni får bo högst upp & gärna mot parkeringen för det är väldigt lyhört. Vi bodde där och sov som stockar. Välj inte hotellets parkering som är dyr och omständigt för de måste åka och hämta bilen. Välj i stället den privata parkering mitt emot som har öppet dygnet runt.

Rumstips: Se dock till att ni får bo högst upp & gärna mot parkeringen för det är väldigt lyhört. Vi bodde där och sov som stockar.
Datum för vistelsen: juni 2014
  • Restyp: Reste med familjen
2  Tack Mats R
Omdömet skrevs 3 februari 2014

Vi spenderade tre nätter på Hotellet. Rummet var bra, rent o snyggt. Problemet var att vi fick ett rum på nedre plan som vette mot restaurangen, där det spelades hög musik tills långt in på småtimmarna, sedan så var det väldigt lyhört. Helt ok med tanke på priset men be om ett rum som inte ligger i marknivå.
Personalen var lite sådär inte speciellt serviceinriktade.

Datum för vistelsen: januari 2014
  • Restyp: Reste som ett par