Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
6 personer tittar på det här hotellet
Expedia.com
182 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-11
Booking.com
182 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-11
Trip.com
140 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-05
Hotels.com182 US$
Pullman214 US$
Priceline214 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (4 668)
Filtrera omdömen
4 668 resultat
Medlemsbetyg
1 644
1 766
717
302
239
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1 644
1 766
717
302
239
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 4 668 omdömen
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Bokade en kryssningsresa & blev tilldelad det här hotellet. Incheckningen gick fort & smärtfritt. Fick rum på 8 vån,med utsikt över flygplatsen,märkte vi dagen efter. Vi slockna som 2 klubbade sälar & sov i 12 timmar. Frukosten fick man betala extra för 57$...wow... Dom vet vad dom ska ta betalt för. Rummet va fint,men självklart dåligt dammsuget + att belysningen var katastrofal. Ingen takbelysning. All personal vi hade kontakt med,var trevliga & hjälpsamma.

Datum för vistelsen: december 2016
Restyp: Reste som ett par
1  Tack RallyHulda
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Diana A, Asst. Marketing Manager på Pullman Miami Airport hotel, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2017

Kära RallyHulda,
Tack för din recension. Vi uppskattar din kommentar när det gäller vår personal och den tjänst som tillhandahålls. Vi hoppas att nästa gång du väljer oss som din Miami destination.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 januari 2017

För att vara ett flygplatshotell är detta ett riktgt bra ställe för en övernattning, Stora bekväma och relativt moderna rum, trevliga allmänna utrymmen och framförallt ett litet men mycket fint polområde. Hade det bara varit för själva hoteller hade betyget blivit 4 eller 5 men restaurangen är en katastrof. Det tog över 1 timma att få 3 hamburgare och ett kycklingbröst i en nästan tom restaurang. Maten serverades inte heller samtidigt utan hamburgarna kom en och en och de var i stort sett sönderbrända. Lägg till detta en rätt dyr nota. Frukosten var även den direkt usel med en buffé som inte på något sätt var värd priset.

Bo gärna här men undvik restaurangen!

Datum för vistelsen: januari 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Rum
    • Service
Tack Michael G
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 december 2016 från mobil enhet

Hamnade här då vi bokade en kryssning i karibien över julhelgen. Kryssningsbolaget tyckte att vi skulle flyga till Miami istället för direkt till Fort Lauderdale. Hotellet är ok och har rymliga rum. Dock så betalar man extra för frukosten och gud vet att amerikanerna kan ta betalt. 54$ för en internationell frukost för två. Men, äta måste man annars dör man :-) :-)

Datum för vistelsen: december 2016
Restyp: Reste som ett par
2  Tack Piksus
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mr_Paul_Brouillette, General Manager på Pullman Miami Airport hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2017

Tack för din recension och för att vistas i Pullman Miami som ditt val av boende när du reser. Vi värdesätter uppriktigt ditt beskydd och ta era kommentarer mycket allvarligt.
Vår relation med våra gäster är av största vikt. Hela vårt team är att titta i de frågor som tas upp av din kommentar och är i färd med att granska.

Med vänliga hälsningar,

Paul Brouillette
General manager
Pullman Miami Airport

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 27 juli 2016

Rent och fint, bra service och härlig frukost. Här kan man bo 360 dagar om året ifall man får önska. Tryggt och säkert att parkera bilen. Designad lobby och bar där man kan ta en cocktail eller öl. Pool med bar i lobbyn och gym i närliggande byggnad. Tryggt och skönt hotell.

Rumstips: Lyxhotell till bra pris
Datum för vistelsen: augusti 2015
  • Restyp: Reste med familjen
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
1  Tack johandavidsson1970
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mr_Carlos_Estrada, General Manager på Pullman Miami Airport hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2016

Tack så mycket för att ta sig tid att dela dina synpunkter din vistelse på Pullman Miami Airport. Vi är glada att du valde att stanna med oss på resan till Miami nyligen. Jag är glad över att våra rum var exceptionellt bekväm för dig. Våra ambassadörer stolta över sin tjänst och kommer att vara mycket glad att veta att den tillhandahållna skapade en trevlig minne. Vi ser fram emot att välkomna dig planera Pullman Miami Airport.

Vänliga hälsningar,

Carlos Estrada
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juni 2015 från mobil enhet

Poolen liten och kall. Solstolarna bekväma. Ingen poolbar. Rummet städat men slitet. Bra wi-fi. Hela hotellet andas av gammal sliten flärd. Fungerar en kortare stund men inget att skriva hem till familjen om. Som flygplats hotell så är det ett bra och prisvärt alternativ men det är tveksamt om det är värdigt sofitel namnet då förväntar man sig mycket mer. Ett bättre Scandic typ.

Datum för vistelsen: juni 2015
Restyp: Reste med familjen
1  Tack captpete
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Mr_Carlos_Estrada, General Manager på Pullman Miami Airport hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2015

Tack så mycket för att du tog dig tid att dela dina kommentarer . Vi beklagar att läsa att du inte njuta av din vistelse hos oss .

På Sofitel , strävar vi efter att erbjuda en exklusiv tjänst upplevelse för varje gäst , därför din återkoppling är mycket viktig för oss . Jag är verkligen ledsen att din upplevelse inte fullt ut uppfyller dina förväntningar. Jag har granskat dina kommentarer och kan försäkra er om att jag tar dem på stort allvar .

Vi uppskattar uppriktigt din lojalitet till Sofitel . Det är vår förhoppning att ni kommer att ge oss möjlighet att bättre kunna hjälpa dig inom en snar framtid .

Vi kommer att titta närmare på de frågor du har kommit till ljus och skulle välkomna om ni kunde kontakta oss när det passar dig att dela din feed -back i detalj .

Med vänlig hälsning,

Carlos Estrada
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen