“Bästa köttet”
Omdöme om The Capital Grille

The Capital Grille
Boka med OpenTable
The Capital Grille har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 31 av 4 802 Restauranger i Miami
Bra för: Barhäng, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Centrum
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Jag var där med min familj på två barn. Direkt när vi kom in mötes vi med ett leende från en man som snabbt ledde oss till vårt bord. Lokalen var lite "oldschool" på ett klassiskt sett.Servetrisen var väldigt trevlig och kollade ofta upp om allt gick bra.

Maten var bland det bästa jag käkat, jag själv beställde NY strip och jag har aldrig haft någon bättre måltid. Min Mamma och min syrra tog båda oxfile och var mycket nöjda. Min pappa däremot var mycket missnöjd då han drog ett "wildcard" och beställde dagens speciall (Går till satt en ung kock kommer för en dag och erbjuder 2 rätter som inte finns på menyn). Köttet var bra tilllagat men knappt kryddat och hade inte mycket smak.

Men det hela var en underbar upplevelse som jag rekommenderar till någon som känner för att ha det lite lyxigt för en kväll.

Tack Shervin B

Omdömet skrevs 1 november 2015 från mobil enhet

Bra mat för det mesta. Rekommenderar att äta kött med tryffel pommes. Massa goda tillbehör Missa inte deras Cheese cake som är den bästa i världen!!

Tack Annika W
Omdömet skrevs 11 mars 2015

Mycket bra restaurang! Mycket att välja på. Bra kött och bra fisk. Vi var där en gång med vänner och en gång med våra barn, 16, 21 och 25 år gamla. De var mycket nöjda. Bra service och trevlig miljö. Cheesecaken var den bästa jag ätit i hela mitt liv! Helt underbar. Tyvärr fick en av oss kött som var lite för rått och när de stekte på det blev det för torrt. Nästan värt en 5:a! Kommer absolut att gå tillbaka dit nästa gång!

• Atmosfär
Tack Annika W
Omdömet skrevs 2 januari 2013

Vi åt på Capital Grille på nyårsafton med två barn 14 och 17 år gamla. Det var en färdigkomponerad trerättersmeny, därför kan vi inte recensera deras meny. Murrig mörk träinredning med jazz som bakgrundsmusik, riktigt mysigt. Till förrätt åt vi krabbcocktail, rökt lax och räkcocktail, endast räkcocktailen fick underkänt. Till varmrätt åt vi oxfilé och Kona Steak. Bägge fullt godkända- när vi skulle beställa dryck till maten så gick vi på de vanliga europeiska vinerna, då blev servitören Joe konfunderad, han kände inte till Alsacevinet vi ville ha till förrätten, det slutade med att han fick bestämma vinerna med utgångspunkt att de skulle vara amerikanska och i den prisklassen som vi hade bestämt. Det vita var sådär medan det röda, Dominatus, var gott. Till efterätt cheesecake, crème brulee och chokladkaka. Efterätterna var helt otroligt goda - hoppa inte över dem ! Dryckesmenyerna är omfångsrika, både vi listan och avd listan. Är du Singlemalt fantast så blir du inte besviken.

• Atmosfär
Tack Ville K
Omdömet skrevs 20 oktober 2012

Fantastisk service, perfekta biffar, och riktigt herrklubbsmiljö! Servitören lekte star wars med barnen och yngsasonen somnade och blev omstoppade med vitmanglade dukar på den "finkrog". riktigt angenäm upplevelse.

Tack JessicaLavesson

Resenärer som tittade på The Capital Grille tittade också på

Besökt The Capital Grille? Berätta vad du tyckte!