“Aningen överskattat? Ja”

Versailles Restaurant
Rankad som nr 70 av 4 861 Restauranger i Miami
Kök: Kubanskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Little Havana
Omdömet skrevs 18 april 2018 från mobil enhet

Läste om denna kubanska topprestaurang som man inte fick missa. Vi hoppades på ”riktig” kubansk mat men möttes av en frukost/brunchmeny. Vi ville ha lunch åtminstone. Möjligen var vi lite tidiga, kl var strax innan 11. Något besvikna redan där satte vi oss ändå. Bra eller dåligt val? Det var så kallt inomhus pga AC:n att det var svårt att njuta av maten. Någon direkt matupplevelse kan vi inte skylta med heller. Dock var deras empandas mycket goda. Servicen ok. Kändes inte som en ”finrestaurang”. Skulle säga överskattat ställe som lever på gamla meriter. Välj nåt annat om du vill äta kubansk mat

Datum för besöket: april 2018
Tack LisaMarklund

Omdömet skrevs 11 januari 2017

Många roliga rätter och maten var väldigt god och vällagad. Vi var 12 st och alla var nöjda med sin mat. Personalen var väldigt trevlig och allt kändes enkelt.

Datum för besöket: januari 2017
Tack patrik529
Omdömet skrevs 21 oktober 2015 från mobil enhet

Inget speciellt förutom att stället rymmer mycket folk. Stora portioner, ok priser är vad som är positivt. Kul att kanske gå på en gång då det verkar vara lite kult. Finns nog bättre mat i området annars.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack 63DavidP63
Omdömet skrevs 1 april 2015

Besökte denna restaurang på rekommendation av en vän. På väg dit insåg vi att det var lite av en turistfälla. Turistbussen (BigBus) visade vägen dit vid närmsta stopp...

Personalen meddelade första att det var 30 min väntetid för lunch. 5 min senare hade vi ett bord och vi var 8 pers. Vet inte riktigt vad som hände...
Service OK, maten OK men inget speciellt!
Medelmåttigt anser jag.

Datum för besöket: februari 2015
Tack BGJaxelius
Omdömet skrevs 22 november 2014 från mobil enhet

Trevlig restaurang för en lunch. Personalen var mycket trevlig och effektiv. En stor restaurang som var fullsatt när vi var där men de hade full kontroll på logistiken. Frågade servitrisen om vilka rätter som var kubanska och valde några av dessa, de var mycket goda.

Tack italienska

Besökt Versailles Restaurant? Berätta vad du tyckte!