6 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com201 US$
Priceline201 US$
Hampton201 US$
FindHotel201 US$
Hurb208 US$
Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Ett bra hotell, fina rymliga rum. Rent och snyggt. Kaffekokare på rummet, värdeskåp och bra hygienprodukter. Trevligt bemötande av personal i reception. En liten pool utanför restaurangen där man kan sitta och avnjuta en drink på kvällen och beundra utsikten över Miami. Bra och variationsrik frukost som passade både barn och vuxna. Minus för plastbesticken. Här bor jag gärna igen.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack ElisabethE239
HamptonBrickell, General Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton Miami Brickell Downtown, svarade på det här omdömetSvarade 21 november 2017

Elisabeth E,

Tack för att du bodde hos oss. Vi uppskattar din recension. Jag är glad att du haft vår gratis frukost, att vår personal var välkomnande och hålla och du fick en fantastisk utsikt över vår stad från vårt hotell. Vi hoppas att du besöker oss igen snart.

Hampton Inn & Suites by Hilton- Miami Brickell Downtown

Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Ett modernt och fräscht hotell med ljusa och trevliga interiörer.
Rummet är rent och välstädat. Rummen är välisolerade och väldigt lite ljud från rum intill.
Fint poolområde med bubbelpool.
Frukost var bra men lite begränsat med sittplatser.
Nära till station för metronom vilket var väldigt praktiskt.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack 449carinak
HamptonBrickell, General Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton Miami Brickell Downtown, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2017

Carina K,

Tack för ditt val vårt hotell. Vi uppskattar kommentarer om våra rum, pool och plats. Vi hoppas att se dig och din familj en annan tid.

Vänliga hälsningar,

Hampton Inn & Suites - Miami Brickell Downtown

Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Mycket fint hotell. Dyrt men bra.
Stort fint rum. Rent och fräscht.

Hyfsad frukost. Ett glas vin i baren vid ankomst. Trevligt.

Utcheckning kl. 12 och som vanligt löjligt dyrt att behålla rummet någon extra timma. Däremot kunde vi lämna in vårt bagage och fritt nyttja poolen innan det bar iväg till flygplatsen.

Trevlig personal.

Nöjda!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack rrggfcv
HamptonBrickell, General Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton Miami Brickell Downtown, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2016

Rrggfcv,

Tack för dina kommentarer om vår rum, service och personal. Vi uppskattar det.

Kul att du valt vårt hotell för din resa nyligen. Vi hoppas att se dig och din familj igen.

Vänliga hälsningar,

General manager
Hampton Inn by Hilton- Miami Brickell Downtown

Omdömet skrevs 18 november 2014

Stannade en natt och det var superfint. Rummet var stort och fräscht. Personalen var väldigt hjälpsam och frukosten var bra. Poolen var helt klart tillräcklig. Gymmet var inte mycket att skryta med...
Låg nära hamnen som passade oss bra innan kryssningen. Inte jättemycket affärer men lätt att ta sig till shopping.

Datum för vistelsen: oktober 2014
1  Tack Trudeluttan
Eduardo C, General Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton Miami Brickell Downtown, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2014

Trudeluttan,

Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en sådan fin recension om vår egendom och din vistelse . Jag var glad över att läsa att du märkt några av de många unika funktioner vår egendom har. Vi hoppas att se dig snart igen.

Hjärtligt,

Hampton Inn & Suites Miami Brickell / Downtown

Omdömet skrevs 8 mars 2014

Högklassigt hotell i downtown Miami. Perfekt läge fem minuter från ett stort restaurangdistrikt. Bra klass på rummen, bra och omväxlande frukost under de tio dygn vi bodde på hotellet. Vänlig personsl, garage i samma hus och perfekt läge för bilburna gäster som vill besöka South Florida söder-, norr- eller västerut!

Rumstips: Vi tog en suite - säkert klokt med tanke på att vi spenderade tio nätter på hotellet...
Datum för vistelsen: februari 2014
Tack Mats K
Eduardo C, General Manager på Hampton Inn & Suites by Hilton Miami Brickell Downtown, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2014

Mats K,

Tack för att du väljer oss under din senaste besök i Miami. Jag är glad att läsa att du hade en bra vistelse och haft vår frukost val. Tack för att påpeka att underlätta för parkeringsgarage ligger i hotellet. Också glad att höra det omgivande området var upp till din smak.

Vi ser fram emot att träffa dig på hotellet igen!

Hjärtligt,

Hampton Inn & Suites Miami Brickell / Downtown