“Supergott men orimligt dyrt!”
Omdöme om Bastard Burgers

Bastard Burgers
Rankad som nr 2 av 2 Smått och gott i Farsta
Område: Farsta Område
Område: Farsta Område
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Såå gott, men jäklars va dyrt!!! En dubbel burgare utan bröd med en 33cl cola hamnar på 200:-..
i vanlig ordning så får man betala extra för extra kött, men inte ett öre avdrag då man avstår både lök och bröd..

Datum för besöket: februari 2020
Tack 203ceciliae

Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Hipad ställe.. vissa perioder är helt fullt (runt lunch)..
Service är bra (fortfarande).. de är trevliga och hjälpsamma.
Kanske för lång tid för att vara fast food ställe.. men kan acepteras.. (fortfarande)..

Burgaren (igen) var dock lite för saltad och sousen jag bad om var inte ens hälften så stark som jag hoppades på...

Men.. mycket bättre än andra fast food ställen!

Datum för besöket: januari 2020
Tack yasha_kuznezoff
Omdömet skrevs 24 december 2019 från mobil enhet

Jag hade tur när jag åt på restaurangen den 22 december. Jag hade nyss konsumerat en underbar pigzilla och lämnade restaurangen men plötsligt hörde jag en smäll och ljudet av regn. När jag vänder mig om ser jag vatten i samma färg som floden Ganges och det var chunky. Jag ser hur en äldre man fick hela fontanellen fylld med bajs. I tron om att jag var en god kristen fick gud mig att lämna restaurangen innan syndafloden kom. Mitt slutgiltiga betyg på denna restaurangupplevelse är 3/5 poäng. Burgaren var fantastisk men jag har haft PTSD sen i förrgår.

Datum för besöket: december 2019
Tack gourmetBeefcake
Omdömet skrevs 22 december 2019 från mobil enhet

Första gången vi besökte denna restaurang, vi var där när det nästan öppnade men ändå tog det lång tid att få maten ca 18min klart minus, men hamburgarna var saftiga och goda smakade bra så vi får ge dom en chans till

Datum för besöket: december 2019
Tack Göran S
Omdömet skrevs 16 december 2019 från mobil enhet

Mycket saftiga smakrika hamburgare i olika varianter,kul att sitta och titta på förbipasserande.Jättebra personal.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack ThomasJ3337

Resenärer som tittade på Bastard Burgers tittade också på

Farsta, Stockholms län

Besökt Bastard Burgers? Berätta vad du tyckte!