“Härligt hus”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

14 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Härligt hus”
Omdömet skrevs 13 januari 2019 för en vistelse i december 2018

Vi bodde i detta fina hus med våra vänner en vecka över jul. Vi hade en fin vistelse och de hade julpyntat lite åt oss. Det fanns allt vi behövde i huset och sängarna var sköna. Vädret var lite sisådär och det blåste mycket, så vi uppskattade poolen väldigt mycket då vi inte kunde vara på stranden så som vi hade hoppats på. Ett minus var att poollampan inte fungerade så när solen gick ner var det väldigt mörkt i poolområdet. Det är en bit till stranden då Marco Island har bara 3-4 beachaccess på hela stranden. Men vid hade inget emot promenaden. Huset ligger vid en kanal så man kan hyra båt om man vill. Tack för en mysig vecka!

Datum för vistelsen: december 2018
Svar från företaget
jan 15 2019
Thank you so much. Thrilled you had a nice vacation.
AlohaSnor ...
10 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 för en vistelse i september 2018

Datum för vistelsen: september 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
okt 4 2018
Many thanks for your review - it is lovely when people love our home as much as we do!
452brenda ...
New Milford, New Jersey
15 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 24 juli 2018 för en vistelse i juli 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juli 2018
kimocchio
Denver, Colorado
1 omdöme
Omdömet skrevs 24 juni 2018 för en vistelse i mars 2018

Datum för vistelsen: mars 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
curt-brit
11 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 31 maj 2018 för en vistelse i februari 2018

Datum för vistelsen: februari 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera