“Härligt hus”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
12 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

17 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 29 hjälpsamhetsröster
“Härligt hus”
Omdömet skrevs 13 januari 2019 för en vistelse i december 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi bodde i detta fina hus med våra vänner en vecka över jul. Vi hade en fin vistelse och de hade julpyntat lite åt oss. Det fanns allt vi behövde i huset och sängarna var sköna. Vädret var lite sisådär och det blåste mycket, så vi uppskattade poolen väldigt mycket då vi inte kunde vara på stranden så som vi hade hoppats på. Ett minus var att poollampan inte fungerade så när solen gick ner var det väldigt mörkt i poolområdet. Det är en bit till stranden då Marco Island har bara 3-4 beachaccess på hela stranden. Men vid hade inget emot promenaden. Huset ligger vid en kanal så man kan hyra båt om man vill. Tack för en mysig vecka!

Datum för vistelsen: december 2018
Svar från företaget
jan 15 2019
Thank you so much. Thrilled you had a nice vacation.
Navigator ...

Omdömet skrevs 3 oktober 2018 för en vistelse i september 2018

Datum för vistelsen: september 2018
Svar från företaget
okt 4 2018
Many thanks for your review - it is lovely when people love our home as much as we do!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera