“Bra läge”

Rankad som nr 10 av 68 Restauranger i Lauderdale by the Sea
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

En perfekt lunchrestaurang med bra läge och gott om bord med skugga utomhus. Goda soppor och bra service från personalen.

Tack Cecilia S

Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Trevlig restaurang både inne och ute, vi valde ute eftersom vi vill ha känslan av härliga kvällar! Mycket trevlig personal så vänliga och trevliga, kollar hela tiden så allt är ok. Jag åt Angus biff underbart gott min kompis åt Caesar Sallad som också var jättegod!

Tack MarieBerger
Omdömet skrevs 21 februari 2016

Trevlig restaurang alldeles vid piren vid El Mare Drive, möjlighet att äte såväl ute som inne.
Härligt läge med mycket människor i omgivningarna.
Maten och service helt ok, vad man kan förvänta sig av en turistrestaurang.

Tack Hans L
Omdömet skrevs 1 juli 2013

Gillade den här restaurangen, käkade där två gånger under mitt besök i Ft. Lauderdale. Första gången fick i plats i den mindre delen som kändes lite lugnare men var kanske mindre folk ute då också. Andra gången i den större delen som även fungerar som sportbar. God mat och bra service tyckt jag i alla fall. Kändes väl lite som O'learys då det var mycket Boston-tema i sportbaren. Gillar man Boston Bruins,Boston Red Sox eller New England Patriots är besöket givet.

• Atmosfär
Tack Andreas S
Omdömet skrevs 9 november 2012

En typisk amerikanst grillrestaurant, godd och vällagat, men utan speciell finess eller originalitet. Linguini med skaldjur var något överkokt, men smakade OK. Blackened snapper var panerad och också den stekt något för länge. Bra vinlista med en del viner vi inte smakat förut.

Tack Magnus H

Resenärer som tittade på Village Grille tittade också på

Lauderdale by the Sea, Broward County

Besökt Village Grille? Berätta vad du tyckte!