“Trevligt läge”
Omdöme om Aruba Beach Cafe

Aruba Beach Cafe
Rankad som nr 9 av 70 Restauranger i Lauderdale by the Sea
Bra för: Barhäng, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Träffade på vänner och passade på att luncha här. Läget var det helt perfekt ut mot stranden. Mat och service höll bra och hög kvalitet. Musslorna rekommenderas om man gillar det.

Tack MrBoggen

Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Besökte Aruba med familjen. Maten var ok, inget utöver det vanliga. Goda drinkar.
Väldigt högljudd miljö, men annars mysigt.
Det som verkligen höjer betyget var att vår servitris, Natalie, verkligen tog hand om oss på bästa möjliga sätt och hela tiden med ett leende! Med sån service kommer man undan med mycket! :D

Tack EliSunTis
Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Direkt på stranden hittade vi denna guldklimp
GIGANTISKA portionen
GRYM crab cake
Trevlig servis men lite stroppig hovmästare
Dagens partips: Dela på en crab cake & en tomatsoppa

Tack pega75
Omdömet skrevs 5 december 2017

Mysig restaurang precis invid strandkanten. Trevlig personal och bred meny. Vi fick både mat och dricka snabbt och det var mycket välsmakande. Egentligen ingenting att klaga på- för oss blev ett stort minus att bordet bredvid oss rökte cigariller konstant vilket är tråkigt att inte respektera de andra gästerna på en restaurang!

Tack emmsi
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Efter att ha blivit placerade vid bordet tog det drygt 10 minuter innan vi lyckades påkalla servitörens uppmärksamhet att få beställa. Detta mönster upprepades hela kvällen både vad gäller beställning av mat och dryck. Vi har besökt många ställen i Florida under flera veckors tid och detta har aldrig hänt tidigare. Vid betalning lämnade för ovanlighetens skull ingen dricks. När vi lämnade restaurangen upptäckte min sambo att han glömt sin tröja och gick tillbaka, ett tidsintervall på drygt 2 min. Han fick då beskedet att tröjan var borta trots att vi i princip var ensamma på stället! Efter att ha kontaktat deras manager fick vi tillbaka tröjan..

Extremt dåligt! Vi fick knappt en ursäkt. Maten var okej men skulle inte rekommendera detta ställe då det finns massa ställen som är betydligt trevligare. Inredningen kändes dessutom förlegad och vi upplevde att de levde på sitt bra läge vid vattnet..

Tack KarinVicky84

Resenärer som tittade på Aruba Beach Cafe tittade också på

Fort Lauderdale, Broward County

Fort Lauderdale, Broward County
Pompano Beach, Broward County

Besökt Aruba Beach Cafe? Berätta vad du tyckte!