“Älskar det här stället!”
Omdöme om Aruba Beach Cafe

Aruba Beach Cafe
Rankad som nr 4 av 62 Restauranger i Lauderdale by the Sea
Bra för: Barhäng, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs februari 16 2017

Underbar restaurang som ligger vid stranden i Lauderdale by the sea. Bred meny som tilltalade hela familjen. Vänlig och hjälpsam personal. Ett måste om man är i krokarna.

Tack torbjorne2015

Omdömet skrevs januari 20 2017

Trevlig meny, bra skaldjur och fisk, en hel del är Italien inspirerat. Har varit många gånger och kommer att fortsätta gå hit. Trevlig snabb service, härlig utsikt och skön stämning i restaurangen, ganska ofta live band ! Maten känns alltid väldigt fräsch. Prova fisk och skaldjur och deras Crab Cake.

Tack Ernstson
Omdömet skrevs januari 17 2017

Var här med familjen över nyår och käkade två gånger på restaurangen. Åt hamburgare den ena gången och skaldjur den andra. Blev positivt överraskad båda gångerna. Även om det är mycket folk och bitvis lite rörigt tycker jag att maten var mycket bra.

Tack Jens F
Omdömet skrevs augusti 21 2016 från mobil enhet

Bra och fräsch mat, skön atmosfär och härlig utsikt!
Jag går alltid hit när jag är i LBTS och stället levererar alltid...

Tack Kristin C
Omdömet skrevs juli 27 2016

Kan rekommendera ett besök här för den som vill äta gott till ett hyggligt pris. Miljön är lättsam och det är blandad meny. Här är mycket folk och ofta levande musik. Kan rekommendera deras fisk och skaldjursrätter.

Tack Mr och Mrs L

Resenärer som tittade på Aruba Beach Cafe tittade också på

Fort Lauderdale, Broward County

Besökt Aruba Beach Cafe? Berätta vad du tyckte!