“Oh my god!!!”

Rankad som nr 6 av 62 Restauranger i Lauderdale by the Sea
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs oktober 5 2016 från mobil enhet

Det må vara snabbmat, men himmel vilka hamburgare!! För att inte tala om pommesfriten!! Galet gott. Riktigt kött som smakar bra.
Lite dyrare än det traditionella mcdonalds och burgerking men klart värt det.
Supergoda efterrätter finns också. Mjukglassen, vanilj/cholklad swirl är to die for!
Väl värt ett besök
Märta B Hofors

Tack Pillimus
BURGERFI, Customer Care på BurgerFi, svarade på det här omdömetSvarade oktober 15 2016

Hej Märta!
Vad glad jag blev när en landskamrat skrev en recession! Jag blev också ännu gladare när du förstår vad vi står för. Vi är något dyrare, men vi är dock så mycket bättre och kvalitetsvärd! Vi preparerar allting i restaurangen, skär potatisen till pommesen, gör våra egna såser, och så vidare. Kul att se att du la mörke till vårt kött som är mer av den organiska varianten. Jag hoppas att du kommer tillbaka, eller att vi snart öppnar upp i Sverige! Tack för dina kommentarer.
Med vänliga hälsningar,
Micaela Johansson
Customer Care

Omdömet skrevs maj 29 2016 från mobil enhet

Är en snabbmats kedja men har så goda burgare gjorda på kött ej halvfabrikat! Pommes med skal som är jättegoda! Kostade ca 100 kr så samma som i sverige! Testa om ni e i USA det är jättegott!

Tack MarieBerger
Omdömet skrevs november 10 2015

Vi är tillbaka på ett favorit ställe, burgarna är lika goda som tidigare år. Snabbt, gott och smakrikt. Perfekt efter en lång shoppingdag, gott vin för 5 dollar glaset.

Tack Irene B
Omdömet skrevs oktober 11 2015 från mobil enhet

Ett burgarhak som slog alla burgare jag någonsin ätit. Färska råvaror gott kött pommes frites fick man i massor vilket är ett stort plus. Detta var som sagt oslagbart men dock lite små burgers...

Tack Erik J
Omdömet skrevs februari 22 2015 från mobil enhet

Vår favoritburgare i Lauderdale. Goda hamburgare, goda korvar. Maffigt goda lökringar. Frites var gott med deras ost. Bra ölsortiment. Enkel miljö men bara bästa burgarna.

• Atmosfär
Tack Tomas Å

Resenärer som tittade på BurgerFi tittade också på

Lauderdale by the Sea, Broward County

Besökt BurgerFi? Berätta vad du tyckte!