Omdömet skrevs 5 december 2016

Första hotellet p åvår 3 veckors resa i Florida och detta visade sig bli det bästa hotellet av alla 6 vi bodde på.
Frukosten var jättebra, även med svenska frukostvanor. Hotellet var rent, rummen stora med hörnsoffa och bord och personalen var superhjälpsamma. Poolen var med fin. Gratis parkering, gratis wifi.

• Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack SecondTry
HyattPlaceMarathon, Front Office Manager på Hyatt Place Marathon Florida Keys, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2016

Thank you for your recent stay with us at the Hyatt Place Marathon and your nice review of our property. We hope to see you again soon in the near future!

Omdömet skrevs 11 november 2016 från mobil enhet

Stora rum med sköna sängar.
Snabb incheckning och korrekt personal.
Perfekt hotell för övernattning när man är på väg någonstans.
För mig så saknar hotellet den personliga känslan som gör att man vill spendera flera nätter där.
Två pooler i ok storlek, fin modern marina i anslutning.

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Peter A
HyattPlaceMarathon, Manager på Hyatt Place Marathon Florida Keys, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2016

Thank you for your recent stay with us at Hyatt Place Marathon! We're so glad to hear that our hotel was the perfect overnight stop for your family while visiting the Florida Key's! We hope your travels bring you back to Marathon and we have the opportunity to see you again!

Omdömet skrevs 15 augusti 2016

Vi "mellanlandade" här på väg ner till Key West. Jättefint hotell med mycket fina och stora rum. Sköna sängar och bra Wi-Fi. Här finns två pooler och en trevlig bar med utsikt mot den pittoreska fyren. Här finns även en restaurang som vi inte åt på. Bra frukost som borde passa de flesta. Trevlig personal i receptionen och i baren. Istället för att äta på hotellet åkte vi till Sunset Grille & Raw Bar som ligger fantastiskt fint vid Seven Mile Bridge. Rekommenderas varmt.

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack goranm215
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 7 juni 2016 från mobil enhet

Vi var där på vår smekmånad. Bra personal, vänlig och välkomnande. Det enda hotellet på vår resa som hade lagt en smekmånad-present på rummet. Fin utsikt över fyren och hamnen.
Vanlig kontinental frukost som fungerar för oss européer också:)

Tack Martin W
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 7 juni 2016 från mobil enhet

Vanlig kontinental frukost som fungerar för oss européer också:)

Tack Martin W