“Surf And Turf”
Omdöme om Island Fish Company

Island Fish Company
Rankad som nr 28 av 95 Restauranger i Marathon
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Barhäng, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 26 juni 2018

Fantastisk Färska Languster, hade gjort om detta alla dar i veckan.
Ganska stor restaurang med mycket personal och god service

Datum för besöket: april 2018
Tack Hans-Göran H

Omdömet skrevs 25 februari 2018

Fin utsikt, vi såg en delfin utanför i havet. Trevlig miljö och bra personal. Maten var medelmåttig. Steken vad liten och seg, serverades med pommes och tre tomatskivor. Kokosfriterade räkor med ris var bättre. Vår maträtter kostade runt 18 dollar.
Key lime pajen till efterrätt var god och man hade kunnat dela den på två. Damtoalett var påskpyntad och mycket fräsch. Det går inte att boka bord men det finns gott om bord. En annan gång köper vi nåt på Publix och äter på hotellet. Sen går vi hit och tar en drink och äter efterrätt.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Sonja27
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Vilken slump, vi svängde av och hittad ett riktigt superställe! Kan verkligen rekommenderas. Trevlig personal och snabb servering.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Badbruden
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Härligt ställe vid vattnet, där maten smakar och menyn är full av goda amerikanska och västindiska rätter

Härlig puls och massor av sittmöjligheter finns.
Gillar även att pelikanernas närvaro, då dem villigt tar hand om fiskrenset från grannbryggan där sportfiskarna rensar sin fångst

Ett ställe där det luktar hav och fisk

Datum för besöket: december 2017
Tack Pär I
Omdömet skrevs 28 juni 2017

Stor meny med blandade rätter. Allt från enklare lunchrätter till finare middagar. Trevlig personal och god mat. Rimliga priser.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Matsivar

Resenärer som tittade på Island Fish Company tittade också på

Besökt Island Fish Company? Berätta vad du tyckte!