“Så här ska det va!!! ”
Omdöme om Island Fish Company

Island Fish Company
Rankad som nr 28 av 94 Restauranger i Marathon
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn, Barhäng, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 28 december 2017 från mobil enhet

Härligt ställe vid vattnet, där maten smakar och menyn är full av goda amerikanska och västindiska rätter

Härlig puls och massor av sittmöjligheter finns.
Gillar även att pelikanernas närvaro, då dem villigt tar hand om fiskrenset från grannbryggan där sportfiskarna rensar sin fångst

Ett ställe där det luktar hav och fisk

Tack Pär I

Omdömet skrevs 28 juni 2017

Stor meny med blandade rätter. Allt från enklare lunchrätter till finare middagar. Trevlig personal och god mat. Rimliga priser.

Tack Matsivar
Omdömet skrevs 17 april 2017

Restaurangen såg väldigt trevlig och inbjudande. Vi fick bord fort trots att det såg väldigt fullt ut.
Vi beställde tre Nachos Special med Ground beef och en Kyckling Sandwich. Efter att ha ätit hälften av min rätt upptäckte jag kyckling bland köttfärsen, vi hittade kycklingbitar bland köttfärsen även på de andra tallrikarna ( i köttfärsen). Vi påtalade detta och servitrisen svamlade något om att de kanske använde samma stekbord för kyckling och köttfärs, men varsin sida av stekbordet. Jag påtalade det olämpliga ur häslosynpunkt om att steka kött och kyckling på samma yta. Det verkade inte riktigt gå fram, General manager som var informerad var inte intresserad av att lyssna på oss, kanske hälsodepartementet är intresserade att lyssnar när jag kontaktar dom efter helgen?
Väldigt oproffsigt att servera en rätt så.
Oerhört synd på en så trevlig restaurang.

Tack JetpilotSweden
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Vilken omgivning och utsikt. Fiskarna lekte i vattnet och vi åt så gott. När vi åkte hem från key west bestämde vi oss för att äta kvällsmat där också. Så fantastiskt gott och den miljön är bara så fin. Jag åt en karibisk grouper och min man en räktacos. Så gott

Tack Kickimoj
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Restaurangen har ett fantastiskt läge och du sitter ute precis intill vattnet, båtarna och fiskarna. God mat men väldigt stora portioner. Hade räckt att dela 3 rätter på 6. Mysig inredning och fräscha toaletter. Rekommenderas!!

Tack Cecilia S

Resenärer som tittade på Island Fish Company tittade också på

Key Colony Beach, Florida Keys

Besökt Island Fish Company? Berätta vad du tyckte!