“Ett av dom bästa ställen jag har ätit ”

Florida Keys Steak and Lobster House
Boka med OpenTable
Florida Keys Steak and Lobster House har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 8 av 94 Restauranger i Marathon
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Ett av dom bästa ställen jag har ätit i hela mitt liv, maten var fräsch, välsmakande och helt fint i pris när du ser till vad du får, super läckert var det. Det ända minus som drag ner mitt betyg, var servitören, som inte var trevlig emot sina kollegor- men det var troligen bara denna kväll.
Rekommendera starkt detta ställe och kommer jätte gärna igen. Tummen upp

Tack Anne Dorthe M

Omdömet skrevs 4 januari 2018 från mobil enhet

Vi besökte denna restaurang en "vanlig" onsdag kväll i December. Vi hade bokat bord vilket var tur. Det var fullt på parkeringen utanför och bilar cirkulerade runt. Så en mycket populär restaurang.
Bra menyer. Jag åt kött och min man åt fisk. Vi var båda väldigt nöjda.

De hade bra barnmenyer och barnen fick kritor så de hade lite att göra.
Även att det var mycket folk var det god service och det gick fort att få in maten.

Vi tog även creme brulee till efterrätt och barnen åt glass.

Vi hade en någon stressad servitris som gav oss notan när vi bad om dessertmenyn men i det stora hela är vi jättenöjda och kommer gärna tillbaka.

Tack Marie H
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

En restaurang som har något för alla smaker. Menyn är enorm, vi provade sushi, kött, skaldjur, pasta och allt var av högsta kvalitet. Servicen var väldigt bra och det var absolut inga problem att dela på rätterna.

Tack Anders U
Omdömet skrevs 16 december 2015 från mobil enhet

Trevlig restaurant med trevlig personal. Tog crab cake som var väldigt gott. Lite för dyrt med maten för barnen som aldrig äter mycket. Men barnen var nöjda med menyn.

Tack Per N
Omdömet skrevs 31 mars 2015

En kanonrestaurang med bra läge efter storvägen. Servicen och maten var enastående.
Jag kommer absolut att återkomma.

Tack Livsnjutaren_89
John E, Owner på Florida Keys Steak and Lobster House, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2015

Thanks so much for your kind compliments. We are happy that you enjoyed your dining experience with us. We cant wait to serve you again!

Resenärer som tittade på Florida Keys Steak and Lobster House tittade också på

Marathon, Florida Keys

Besökt Florida Keys Steak and Lobster House? Berätta vad du tyckte!