“Ok”

Sunset Grille and Raw Bar
Rankad som nr 30 av 94 Restauranger i Marathon
Bra för: Barhäng, Romantiska möten, Lokal mat, Större grupper, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs april 4 2017 från mobil enhet

Ok mat. Pool och spel för barnen. fin utsikt Vid Seven mile bridge. Har Barnmeny. Varmt när vi var där.

Tack YlvaHL

Omdömet skrevs augusti 15 2016

Ligger fantastiskt. Här finns restaurang, pool & bar. Bra käk och trevlig personal. Bra blandning av gäster, allt från "gamlingar" till barnfamiljer. När vi var där spelade ett coverband som var mycket bra. Fin utsikt mot Seven Mile Bridge.

Tack goranm215
Omdömet skrevs juli 26 2016 från mobil enhet

God mat till bra pris I fin miljö med band som spelar. Fin solnedgång precis vid bron. Bra mot barn. Lobster tail att rekommendera

Tack Gelan79
Omdömet skrevs mars 6 2016 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service från mycket trevlig servitris. Solnedgången över 7 mile bridge var magisk.

Tack Jenny M
Omdömet skrevs februari 24 2016

Kul restaurang så långt söderut man kan komma i Marathon.
Kanonläge alldeles vid vattnet, vill man bada i poolen med en paraplydrink så går det också bra.
Riklig meny med såväl seafood som något köttigt.
En lite annorlunda och kul restaurang.

Tack Hans L

Resenärer som tittade på Sunset Grille and Raw Bar tittade också på

Besökt Sunset Grille and Raw Bar? Berätta vad du tyckte!