“Mycket trevligt”

Sunset Grille and Raw Bar
Rankad som nr 29 av 94 Restauranger i Marathon
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Barhäng, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 15 augusti 2016

Ligger fantastiskt. Här finns restaurang, pool & bar. Bra käk och trevlig personal. Bra blandning av gäster, allt från "gamlingar" till barnfamiljer. När vi var där spelade ett coverband som var mycket bra. Fin utsikt mot Seven Mile Bridge.

Tack goranm215

Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

God mat till bra pris I fin miljö med band som spelar. Fin solnedgång precis vid bron. Bra mot barn. Lobster tail att rekommendera

Tack Gelan79
Omdömet skrevs 6 mars 2016 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service från mycket trevlig servitris. Solnedgången över 7 mile bridge var magisk.

Tack Jenny M
Omdömet skrevs 24 februari 2016

Kul restaurang så långt söderut man kan komma i Marathon.
Kanonläge alldeles vid vattnet, vill man bada i poolen med en paraplydrink så går det också bra.
Riklig meny med såväl seafood som något köttigt.
En lite annorlunda och kul restaurang.

Tack Hans L
Omdömet skrevs 19 december 2015

Vi har ätit både frukost och lunch här, fantastiskt läge vid seven mile bridge, god mat, stora portioner. Trevlig personal, vårt absoluta favoritställe på väg till och från Key West. God mat till fantastisk utsikt.

Tack Camgus

Resenärer som tittade på Sunset Grille and Raw Bar tittade också på

Marathon, Florida Keys
Marathon, Florida Keys

Besökt Sunset Grille and Raw Bar? Berätta vad du tyckte!