Omdömet skrevs 9 februari 2017

Ett motell som var helt underbart. I vacker miljö nära strand och affärer. Ett glatt bemötande vid incheckningen. Vacker trädgård. Skulle vilja återvända hit fler gånger. Sofia Holder som jobbade där var Svenska,
Hälsningar Margareta Grudemo

Tips för att välja rum: Rum med kök
  • Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack MargaretaA125
Omdömet skrevs 2 april 2015

Ett helt underbart och mysigt hotell precis vid havet!
Mitt tredje besök här och blev glatt överraskad över nyrenoveringen som gjorts!
Smakfullt inredda rum, lugn atmosfär nära till allt, härliga uteplatser med tillgång till grill om man vill! Suverän personal alltid med ett leende på läpparna och mycket hjälpsamma. Vi kommer definitivt tillbaka.

Bodde här: februari 2015, reste med familjen
2  Tack SusanneB2072
tedd930, General Manager på Seascape Motel and Marina, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2015

Thanks for coming back!! It will only get better and better. we love having you here:))
See you soon again:)

Omdömet skrevs 25 december 2013

Helt underbart ställe med lugnt och behagligt läge. Mysig omgivning med läge precis intill havet och en härlig pool. Personalen är urgullig, där vi blev ordentligt uppassade och tipsade om olika saker att göra på ön och närliggande öar. Vi hade gärna stannar några nätter till men eftersom det var fullbokat hjälpte Sofia oss att skaffa ett annat boende. Kan mer än rekommendera detta guldkorn och hoppas kunna återvända!

• Bodde här: december 2013
1  Tack EmTrz
Omdömet skrevs 1 september 2013

Vi reste runt i Florida och fick tag på detta ställe genom en svenska som tipsade oss om detta. Väl där så kände vi direkt att detta var ett ställe att trivas på, personalen var helt fantastisk! Vi gillade Marathon skarpt, bra läge "mitt i övärlden" med mycket att göra och nära till det mesta. Seascape motel and Marina var av gammal marin stil, enkelt men mycket charmigt. Tjejen som var ansvarig på plats var helt fantastisk, hon fick oss att trivas och känna oss välkomna direkt! Vi är en familj på 6 pers och det fans något för alla. Härlig pool med bästa utsikt och läge, fiske på bryggan, snorkling,internet för de som vill ligga inne och "iphona". Att sitta på bryggan och njuta av kvällsmaten eller bara softa i miljön är ngt som vi gillade. Vi reste runt i stora delar av Florida och såg mycket, men detta ställe rekommenderar vi starkt, helt klart värt att vara på, vi kommer garanterat att återvända när vi får möjlighet.

Bodde här: juli 2013, reste med familjen
6  Tack Stefan B
Omdömet skrevs 13 maj 2013

Vi stannade på Seascape i en vecka under maj 2013 och vi är mer än nöjda. Läget var jättebra med utsikt över vattnet och lagom avstånd från den stora vägen så det är lugnt och harmoniskt. Har du båt så finns det kajplatser och ramp och gott om plats för att grilla sin fångst på kvällen. Väldigt trevlig personal som gärna hjälper till med de mesta. överlag en mysig känsla och det känns "hemtrevligt". Gratis wifi och parkering och en mysig lounge i entrén där man kunde hänga med både gäster och personal. Tummen upp för Seascape!

Bodde här: maj 2013, reste som ett par
2  Tack Sandra J