Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (3 036)
Filtrera omdömen
3 037 resultat
Medlemsbetyg
1 875
716
242
117
87
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 875
716
242
117
87
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
38 av 3 037 omdömen
Omdömet skrevs 25 november 2014

Vi bodde 2 nätter på Key West Marriott beachside. Vi hade en 3 rums suite - den var superflott. Helt nyrenoverad och en massa plats. Inget att klaga på där. Problemet var servicen. Vi beställde roomservice frukost - den kom nästan 30 min sen och tilltrots för att de skryter av att frukosten är gratis om den inte kommer inom det valgde 15 min intervall var det inte ett alternativ.

Betjäningen vid poolbaren var utrevlig och inte serviceminded. När vi hade ett problem som vi önskade hjälp med från receptionen var vi mest till problem.

Dvs hotellet och omgivningarna 5+! Personalen 3..

  • Bodde här: november 2014, reste med familjen
    • Standard
    • Service
Tack Emma P
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Uma C, Manager på Key West Marriott Beachside Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2014
Google-översättning

Thank you for taking time to share your feedback regarding your stay at the Key West Marriott Beachside hotel.
We appreciate your observation and I will definably share your notes with the management staff.

Thank you for your business.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Esin E, Manager på Key West Marriott Beachside Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Esin E, Manager på Key West Marriott Beachside Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Esin E, Manager på Key West Marriott Beachside Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Esin E, Manager på Key West Marriott Beachside Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen