“Gott och bra”
Omdöme om Banana Cafe

Banana Cafe
Rankad som nr 60 av 475 Restauranger i Key West
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 10 januari 2018

Väldigt goda hamburgare, mycket trevlig personal.
Servicen var mycket bra och efterrätten var fantastisk!

Tack Patrik H

Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Skönt frukostställe. Extra bra uppe på terassen, om den är öppen. Vänlig personal och riktigt bra kaffe. Rikligt frukostutbud.

Tack Per H
Omdömet skrevs 7 mars 2017

Trevligt ställe med mycket bra personal. Snabb service och frukosten var utmärkt- alla var mycket nöjda.Rekomenderas

Tack MadeleneS77
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Fantastiskt goda crepes... även om dom tar bra betalt. Men det mesta är rätt dyrt i USA just nu. Servering kunde man väl önskat lite mer av också men som sagt en av de bättre rätterna vi ätit på denna resa.

Tack Mats S
Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Vi var på Banana Cafe två gånger. En gång för frukost/lunch och en gång för middag. Lunchen var toppklass. Mycket att välja på och något finns för alla. Middagen var mycket bra. Personalen var fantastisk. Härlig stämning och utmärkt service.

Tack Issa74

Resenärer som tittade på Banana Cafe tittade också på

Key West, Florida Keys

Key West, Florida Keys

Besökt Banana Cafe? Berätta vad du tyckte!