“Trevligt restaurang med god mat.”

Two Friends Patio Restaurant
Rankad som nr 66 av 471 Restauranger i Key West
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 28 juni 2017

Meny med både fisk och kött. Trevlig personal och god mat. Dagens rätt var hummer och den var jättegod och till ett vettigt pris. Går gärna hit igen!

1  Tack Matsivar
KatiaTwoFriends, Guest Relations Manager på Two Friends Patio Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2017

Thank you very much dear Matsivar for your kind comments! It was a pleasure having you here. Come back again very soon! Have a nice day. -Katia

Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Vi stannade till för att käka frukost när skeppet lagt till i Key West. Bara en liten promenad från hamnen.

Personalen var supertrevliga och mysiga och inredningen också. Maten var helt underbar, jag åt hamburgare och det var bland de bättre i USA hittills.

Tack LittleALJO
KatiaTwoFriends, Guest Relations Manager på Two Friends Patio Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2017

Dear, LittleALJO! Thank you so much for stopping by at Two Friends Patio Restaurant! We are glad to hear that you enjoyed your meal! Please, come back and visit us again soon! Have a nice day! -Katia

Omdömet skrevs 26 augusti 2016 från mobil enhet

Trevligt ställe med en trubadur som sjöng riktigt bra och en bra volym så man slapp att skrika åt varandra. Jag åt fish taco, så god, äter den gärna igen Gubben åt en hamburgare, han var lika nöjd. Priset, min kostade $ 10, i mesta laget för en lunch, gubbens kostade $12...

Tack Kicki G
Omdömet skrevs 27 juli 2016

Vi åt frukost här som var okey, men har ätit bättre. Mycket folk och lite stökigt. Trevlig och lättsam atmosfär och bra service.

Tack Mr och Mrs L
Omdömet skrevs 17 februari 2016

Two Friends Patio Restaurant var en verklig smakupplevelse samt personalens sätt att sätta kunden först. Verkligen bra och trevlig personal samt att maten var jättegod som serverades, vi var sex stycken som åt där och alla testade olika maträtter som var i toppklass allihopa. Rekommenderas. när du är i Key West

Tack roffe2015

Resenärer som tittade på Two Friends Patio Restaurant tittade också på

Key West, Florida Keys

Besökt Two Friends Patio Restaurant? Berätta vad du tyckte!