“Italiensk restaurant”

La Trattoria Restaurant
Boka med OpenTable
La Trattoria Restaurant har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 95 av 468 Restauranger i Key West
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 28 november 2017

Italiensk restaurang med mycket god mat och trevlig interiör. Servicen vi fick utav den glada servitrisen från England var outstanding.

Tack Marianne M

Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Ska man kalla sig italiensk restaurang så kanske man ska ha varit i Italien åtminstone nån gång. Linguine alla vongole med nån annan sorts stor mussla, smaklöst och badande i vitt vin o citron. Såhär smakar det INTE i Italien.
Alldeles för stora portioner som vanligt i USA.
Dottern tog en spaghetti med köttfärsås som tom hon tyckte var smaklös. Maken tog en spaghetti med tomatsås som hade den ovanliga kombinationen smaklös och för stark. Den var nästan oätlig pga för mycket chilipeppar men noll smak av tomater. Trist.
Servitrisen var dock mycket trevlig, proffsig och kunnig.
Helt ok miljö.

Tack FalconeBorg
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Inte dåligt, men inte heller särskilt bra?
I och för sig rätt lyckade escargot till entré, men i övrigt var det standardkvalitet i ett turistiskt sammanhang, där två restauranger delar kök.
Välj ett annat ställe, även om det inte är helt lätt i detta turistiska mecka.

Tack Sweenytoddd
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Vi var 2 familjer, 8 personer. Blandade rätter. Jag åt sniglar till förrätt som var bra. Diavolo som huvudrätt som jag lämnade hälfen, väldigt mycket tomatsås. Tiramisu till efterätt som lämnade en del att önska. Saggig!
Ena dottern åt Vongole till huvudrätt, väldigt syrlig. Föll varken dotter eller mig i smaken.
Det var blandade omdömen i vårt sällskap. Jag hade förväntat mig mer efter att ha läst tripadvisor. Några i vår grupp tyckte det var 4 stjärnor, alltså bra.
Stort plus: Lokalen är trevlig, ljus och ombonad. Ägaren/hovmästaren var mycket trevlig och välkomnande. Uppskattas.
Vår nota slutade på 350 dollar inkl tipp (4 vuxna och 4 ungdomar). Okey, på gränsen till en aning dyrt för det man fick.

Tack Pontus M
Omdömet skrevs 31 januari 2016 från mobil enhet

Ett omdöme på 2 av 5 är lite snällt. Servicen var stel och inövad utan någon känsla. Maten kom för snabbt gör att vara nylagad. Jag bestämde en spagetti bolognese och min fru beställde kyckling med kapris, citron och potatis. Stor besvikelse på maten. Vi har varit i Italien flera gånger och detta kommer inte i närheten. Smakade lite som barnmat, iaf min bolognese. Undvik denna restaurang!

Tack Olofs88

Resenärer som tittade på La Trattoria Restaurant tittade också på

Key West, Florida Keys

Key West, Florida Keys

Besökt La Trattoria Restaurant? Berätta vad du tyckte!