“Bra mat men ...”

New York Pasta Garden
Rankad som nr 19 av 475 Restauranger i Key West
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Har fått bra omdöme ; maten var god men servicen var så där, plasttalrikar
Killen som serverade var dock kunnig
Tråkig omgivning

Tack Marjut-59

Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Vi hamnade här av en slump, när vi var trötta första kvällen, och vi blev väldigt glatt överraskade. Vi delade på en grekisk sallad, och en skaldjurspasta. Portionerna är tilltagna, du blir garanterat mätt! Pastarätten var faktiskt den godaste pastan vi någonsin ätit. Ja, det är dyrt, men det är det överallt i Key West! Jag kommer definitivt tillbaka!

Tack 207katarinam
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Bästa maten på hela semestern. Stora, goda glas vin. Trevlig atmosfär, personal. Dessutom är papegojorna jättefina, tysta och snälla.

Tack Rickard C
Omdömet skrevs 22 april 2017 från mobil enhet

Skulle inte besöka detta ställe om man är djurvän, vingklippta papegojor med bara en liten gren som de inte kan röra sig från, och gör de ett ljud ifrån sig hotar personalen med en vattenstråle maten var väl helt ok

Tack cassandrarein
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Vilken trevlig restaurang, fantastisk personal, mysig miljö och otroligt god mat. Stora portioner, så man går absolut inte hungrig därifrån.

Tack gustmar1957

Resenärer som tittade på New York Pasta Garden tittade också på

Key West, Florida Keys

Besökt New York Pasta Garden? Berätta vad du tyckte!