“Höga priser och ingen smaksensation.”
Omdöme om Alonzo's Oyster Bar

Alonzo's Oyster Bar
Rankad som nr 145 av 476 Restauranger i Key West
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 4 december 2017

Fick restaurangen rekommenderad av hotellreceptionisten. Lång väntan på maten, helt ordinärt och i avsaknad av det lilla extra. Kan sitta såväl ute som inne. Mysig hamnmiljö. Plus för den goda key lime pajen - rekommenderas!

Tack Annsi

Omdömet skrevs 13 december 2016

Vi tog in en härlig blandad middag som var mycket prisvärd då vi kom vid happy hour. Goda tillagade ostron i ugn, musslor och bläckfisk. Missa inte den goda Key Lime Pie. Det är ett måste. Jag gillar inte söta saker men den här var så mumsig. Bra service och perfekt nere i hamnen.

Tack bofinken
Omdömet skrevs 27 november 2016

Vi blev rekommenderade av vårt hotell att gå hit. Vi såg fram emot att äta krabb kakor.
Vi fick in en tallrik med två krabb kakor med en massa ris, majs med paprika som man köper på burk och kokt broccoli. Krabb kakorna var ok men tillbehören passade inte till rätten och smakade storköks mat och
förstörde krabb smaken. Helt utan känsla för vika smaker som passar ihop.
Till råga på allt så flög det duvor runt vårt bord hela tiden, mycket otrevligt.
Servitrisen sa att det berodde på att gästerna matade duvorna men det var snarare pga
att hon ställde disken med matrester i en hink bakom oss.

Tack Maria Å
Omdömet skrevs 27 november 2016

Vi blev rekommenderade av hotellet att gå hit. Crabecake skulle vara så god. Tyvärr kan man inte ha mer fel. Mat som typ typ på camping, burkmajs, förkokta grönsaker, ris och två mediokra crabcakes. Utöver detta så blev vi störda av aggressiva duvor. Informerade servitrisen om detta och fick till svar att det är kunderna som matar dem. När vi skulle gå läger hon våra halvt uppätna tallrikar i en svar låda ute, givetvis flockas en massa duvor dit. Mycket äckligt tyckte vi.

Tack AndersConn
Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Vi hade en mycket trevlig middag på Alonzo's, mycket god mat o öl. Personalen var mycket trevlig o kunnig, både kött o skaldjuren höll mycket hög klass.

Tack FLundholm

Resenärer som tittade på Alonzo's Oyster Bar tittade också på

Key West, Florida Keys

Besökt Alonzo's Oyster Bar? Berätta vad du tyckte!