“Smaklös mat”

Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 21 mars 2016

Beställde Chef's special, vilket borde borga för att bra val då det skulle vara kockens eget mästerverk. Stor portion med pasta, kyckling och tomat kommer in. Dessvärre är den bestående av 50% tomat, 40% pasta och 10% kyckling, torr och hård kyckling. Absollut inte färsk. Hel och hållet utan smak.
Eftersom den trevliga servitrisen kommer efter 2 sekunder och frågar hur maten smakade så var det i det läget svårt att ge en bedömning. När hon kommer nästa gång och jag påpekar att kycklingen var torr, så tycker hon (förstås) att jag skulle sagt till tidigare...
Nej, det här var bara dyrt och tråkigt. 1/10 av platserna tagna. Vi gick hit enbart för att den kubanska restaurangen något kvarter bort hade kö ut på gatan, och den bredvid var fullsatt. Nu förstår vi varför.

Tack Grillvante

Omdömet skrevs 1 januari 2016 från mobil enhet

En trevlig upplevelse med vällagad och god mat. Restaurangen har en tilltalande layout med en skala som skapar en bra miljö. Trevlig och service inriktad personal. Kan absolut rekommenderas.

Tack Peter W
Omdömet skrevs 26 december 2015 från mobil enhet

Vi åt fyra olika rätter, alla varma och välsmakande. Rätterna var mycket stora och ingen av oss orkade äta upp. Bra service och överkomliga priset.

Tack Lennart V
Omdömet skrevs 24 juni 2015 från mobil enhet

Jättemysig restaurang med trevlig personal. Portionerna är verkligen stora och när jag beställde samma pasta med köttbullar som den vuxna sonen sa servitrisen vi kan dela den om vi vill eftersom den är stor. Det var tur vi gjorde det för trots att vi delade den orkade vi inte äta upp allt!! Rekommenderas verkligen!

Tack ManAnn1
Omdömet skrevs 13 januari 2013

Trevlig atmosfär och service minded personal. Trevlig meny med stort urval. Portionerna var stora och var fint upplagda men saknade en del kryddning. Lugnt område, ligger en parallell gata från Duval street.

Tack Jan s

Resenärer som tittade på Abbondanza Italian Restaurant tittade också på

Key West, Florida Keys
Key West, Florida Keys

Besökt Abbondanza Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!