“The Ingram’s”
Omdöme om A & B Lobster House

A & B Lobster House
Boka med OpenTable
A & B Lobster House har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 117 av 480 Restauranger i Key West
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Överskattat ställe, vi åt på den nedre restaurangen som är mer causual och maten var inte alls som vi förväntade oss.
Personalen var alldeles för snabba att servera varmrätten innan vi ätit upp förrätten, allt kändes så stressat.
Ett sådant här ställe måste kunna leverera mycket mer än vad det gör med ett sånt gott anseende. Menyn var ganska tunn och inte så spännande!

Datum för besöket: januari 2018
Tack niklasingram

Omdömet skrevs 8 november 2017

Trevlig restaurang med fint läge. Servitören glömde delar av vår beställning.God mat men alöldeles för dyrt i förhållande till vad man fpår.

Datum för besöket: november 2017
Tack Leif-i-Dalarna
Omdömet skrevs 30 december 2016

För att vara bäst, gäller att ligga på topp - och A&B Lobster House levererar! Läget i hamnen bådar gott, när du gått uppför trappan till andra våningen, missa inte vinrummet direkt till vänster före hovmästarpulpeten. Tydligt många som tar fotar just där! Fine dining och vita dukar, med mycket trevlig och snabb service. En lång, innehållsrik meny liksom vinlista. Är du ute efter bästa skaldjurstallriken med lobster, ostron, scampis, shrimps whatever - här äter du det bäst! Njutbar utsikt även kvällstid när det är mörkt; hamnen med alla lyxyachts ligger upplyst och vacker. Vid varmt väder, sitt absolut ute. Går bra oavsett väder förresten, när det regnar finns skydd. Vi hittar inget att tycka till negativt om, tvärtom är vi mer än nöjda och lägger A&B till listan på bästa restaurangbesöken. Den korta promenaden från Duval Street till hamnen, lönar sig verkligen. Sa vi att de är proffsiga och vänliga också? Dyk in, gå upp, ät gott!

Datum för besöket: december 2016
Tack HEYA14
Omdömet skrevs 31 december 2015 från mobil enhet

Det är ett måste att äta fisk och skaldjur när du är i Key West. Detta är en utmärkt restaurang för ändamålet. Jag kan rekommendera deras Florida Lobster "Oscar", en lyxig, smakrik och fantastisk god hummerrätt.

Du kan komma uppklädd, men även avslappnad i shorts.

Datum för besöket: december 2015
Tack dimitrij
Omdömet skrevs 22 december 2015 från mobil enhet

Kanonbra och mysigt läge precis vid vattnet. En liten boardwalk precis utanför restaurangen. Bra utbud på skaldjur. Maten ok.

Datum för besöket: december 2015
Tack HansLindstrom

Resenärer som tittade på A & B Lobster House tittade också på

Key West, Florida Keys
Key West, Florida Keys

Besökt A & B Lobster House? Berätta vad du tyckte!