“Lugnt och bra”
Omdöme om Bagatelle

Bagatelle
Boka med OpenTable
Bagatelle har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 62 av 466 Restauranger i Key West
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Vacker utsikt, Lokal mat, Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Mysig och trevlig, lugn restaurang på Duval street. Restaurangen ligger i ett av Key Wests äldsta hus, är alltså ett ombyggt bostads hus. Trevlig bar, det finns öven en övervåning. Sitt gärna på verandan och ät. Vi år crab cakes och lobstertail, vällagat och gott, bra service, rimliga priser

Tack Christer N

Omdömet skrevs 7 januari 2017

Riktigt bra, bra service o mysig liten restaurang , dyrt men helt klart värt varenda krona, bra läge, vi var där två gånger under samma resa.

Tack Dimski71
Omdömet skrevs 18 november 2016

Mysigt ställe du får det du betalar för gällande varmrätterna och förrätterna, Efterrätterna lever inte upp till restaurangens övriga meny, serveringen är bra och vänlig. Rekommenderar detta stället för en lite finare middag. (hoppa efterrätterna)

1  Tack Sarah J
Omdömet skrevs 1 mars 2016 från mobil enhet

Fantastisk mat. Fantastiskt vin. Grymt att sitta ute rakt på Duval street. Lite dyrt men lätt värt det. Grym tonfisk med pasta tyckte frun och jag tog hummer stjärten med risotto som var helt fantastisk med ett Sauvignon Blanc till. Bästa restaurangen i Key West.

Tack KlasseW
Omdömet skrevs 13 februari 2016 från mobil enhet

Mysig miljö och en fin kväll med bra service och väldigt god mat. Skaldjurspasta och en nötfilé, båda fantastiskt bra även om priset är ngt högt.

Tack Anna W

Resenärer som tittade på Bagatelle tittade också på

Key West, Florida Keys

Besökt Bagatelle? Berätta vad du tyckte!