“Mycket bra!”
Omdöme om Nine One Five

Nine One Five
Boka med OpenTable
Nine One Five har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 71 av 476 Restauranger i Key West
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Hade ej bokat bord. Servitrisen fixade dock ett bord för fyra. Alla tog pasta av olika sorter. Superbra mat, kan verkligen rekommendera restaurangen.

Tack Olof K

Omdömet skrevs 5 februari 2018

Vi tog en drink i baren på andra våning i väntan på bord. Väldigt gemytligt och gott. Fick sedan ett bord ute som vi ville ha och tog in flera rätter på menyn som vi delade på. Gott och vi fick vad vi väntade oss. Utom vad det gäller deras Key lime pie- en väldigt god efterrätt men inte vad man väntade sig. Servitrisen kunde jobbat på leendet också. Men helt klart värt ett besök.

Tack OliviaSt88
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysig restaurang .
Varmt välkomnande .
Superbra och vänlig proffsigt bemötande .
Maten vi åt var fantastiskt god pasta
Vinet suveränt
Vi kan bara rekommendera detta mysiga ställe

Tack Pelleoptiker
Omdömet skrevs 27 juli 2017

En mycket trevlig restaurang med god mat, trevlig service. Sitter man på övervåningen har man bra utsikt över Duval street. Mycket bra restaurangatmosfär och mysig inredning. Övervåningen har fri sittning. Känns mer Key West än andra restauranger på samma gata. Kan starkt rekommendera, speciellt övervåningen.

Tack Stockholmisch
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Riktigt mysig uteservering där man får överblick över de som passerar på Duval street. Vi åt fräscha Calamari och Pekinganklår till förrätt . Huvudrätterna vi provade var Hummerravioli, hamburgare, dagens fårskfångade fisk och en rigatoni.
Allt välkomponerat och vällagat.
Smarriga desserter där vi valde Key Lime pie och semifreddo.
Den australiensiska hovmästaren var supertrevlig och hade full kontroll på det mesta.
Säkert en av de bästa i det lite väl turistiga Key West.

Tack Sweenytoddd

Resenärer som tittade på Nine One Five tittade också på

Key West, Florida Keys

Besökt Nine One Five? Berätta vad du tyckte!