“Spontanare”
Omdöme om Nine One Five

Nine One Five
Boka med OpenTable
Nine One Five har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 70 av 475 Restauranger i Key West
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt mysig restaurang .
Varmt välkomnande .
Superbra och vänlig proffsigt bemötande .
Maten vi åt var fantastiskt god pasta
Vinet suveränt
Vi kan bara rekommendera detta mysiga ställe

Tack Pelleoptiker

Omdömet skrevs 27 juli 2017

En mycket trevlig restaurang med god mat, trevlig service. Sitter man på övervåningen har man bra utsikt över Duval street. Mycket bra restaurangatmosfär och mysig inredning. Övervåningen har fri sittning. Känns mer Key West än andra restauranger på samma gata. Kan starkt rekommendera, speciellt övervåningen.

Tack Stockholmisch
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Riktigt mysig uteservering där man får överblick över de som passerar på Duval street. Vi åt fräscha Calamari och Pekinganklår till förrätt . Huvudrätterna vi provade var Hummerravioli, hamburgare, dagens fårskfångade fisk och en rigatoni.
Allt välkomponerat och vällagat.
Smarriga desserter där vi valde Key Lime pie och semifreddo.
Den australiensiska hovmästaren var supertrevlig och hade full kontroll på det mesta.
Säkert en av de bästa i det lite väl turistiga Key West.

Tack Sweenytoddd
Omdömet skrevs 4 februari 2016 från mobil enhet

Mat: Delade på 4 rätter, alla var mycket bra. Åt ceviche (hur bra som helst), calamares, pork tacos och hummerravioli och smårätterna är relativt stora samtidigt som ravolin är mindre än normalt.

Dryck: Testade tre vita viner på glas, gillade alla även om pinot grigion var lite väl lättdrucken (kanske inte så oväntat). Är dock ingen expert, men gott var det.

Service: Mycket bra, lagom personlig utan att vara pushig.

Pris: Bara att kolla på menyn vad det kostar (plus tax och tip givetvis). Visst, det är inte superbilligt, men i linje med övriga liknande restauranger i närheten.

Tack f99caho
Omdömet skrevs 31 januari 2016 från mobil enhet

Kraftfull aktivitet, boka bord innan, annars är det fullt
Bra mat, trevlig vinlista, erfaren service, bra hovmästare
Med Keywestmått utmärkt, väl anpassat
Högljutt, men ingen trubadur tack för det.

Tack PKB142

Resenärer som tittade på Nine One Five tittade också på

Key West, Florida Keys

Besökt Nine One Five? Berätta vad du tyckte!