Öppet i dag: 11:00 - 23:00

från 60,20 US$
från 103,20 US$
från 200,00 US$
Omdömet skrevs 8 april 2017

Mysigt att sitta på piren och se solen dyka i havet bland småöarna. Någon segelbåt som glider över vattnet.
En del som fiskar (framgångsrikt) vid kajen, en fick en haj på kastspö.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack Kent P
Omdömet skrevs 26 februari 2017

En fantastisk vy över solnedgången från denna plats, man kan stå vid kajkanten eller gå in på puben och njuta av någon dryck.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack mamotorsport
Omdömet skrevs 6 februari 2017

En riktig turistfälla, men ack så vacker solnedgång och en gång räcker :) . Trängseln är stor, så kom tidigt om du vill ha en sittplats vid räcket och en öl eller ett glas vin till solnedgången.

Tack PerJuhlin
Omdömet skrevs 27 december 2016

Vi spenderade en stund mitt på dagen vid piren och njöt av utsikten ut mot Sunset Key och Wisteria Island. Klarblått vatten och en skinande sol utgjorde bra komplement till våra drinkar och naturligtvis en bit Key Lime Pie

Tack Rikard W
Omdömet skrevs 21 december 2016

Ta plats vid ett av borden och beställ en god dring och njut av solnedgången.
Detta är ett måste när man är i key West.

Tack Hultgren