Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig ställe. Sinne för detaljer för att skapa trevnad. Något litet nytt annorlunda varje dag. Sköna sängar. Härlig frukost med allt du behöver. Trevligt att komma tillbaka till hotellet på em efter strand eller utflykt då fanns alltid kall supergod lemonad och hembakat. Lugnt å skönt. Ganska lång promenad till "centrum " men ok med alla små affärer att svalka sig i. Ganska dyr parkering precis mitt emot. De hade renovering av ett rum när vi var där men kompenserade för lite oväsen ven fast vi inte tyckte att det störde. Mycket serviceminded.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Åsa S
avalonbnb, Manager på Avalon Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2017

Hi Asa,

I hope you enjoyed the remainder of your vacation. Thank you so much for all the kinds words. I am so pleased to hear you enjoyed your stay with us. Thank you also for your understanding of our room renovation. Some of it was unexpected. As is sometimes the case with these older historical buildings, routine maintenance occasionally reveals additional issues that need to be taken care of in order to maintain and preserve the building.

Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Litet mysigt hotell i gammalt hus. Sköna sängar.Centralt.
Parkering till bilen på andra sidan gatan. Nära allt. Frukost på altanen. Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Välkomnande! Rekommenderas!

Bodde här: januari 2017
Tack Stenungsogarden
avalonbnb, Manager på Avalon Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2017

Tack så mycket för de vänliga ord och för att ta sig tid att rekommendera oss till andra

Omdömet skrevs 28 december 2016 från mobil enhet

Vi bodde tre nätter över juldagarna på mysiga Avalon. Det är ett väldigt personligt boende och vi blev väl omhändertagna. Frukosten var fantastisk och avnjöts på den stora välkomnande verandan. På eftermiddagarna bjöds vi på nybakade cookies och andra små mjuka kakor. Fantastiskt gott! Läget är det bästa tänkbara på Duval street, men i ena änden där det är lite lugnare. Stranden är bara ett par hundra meter bort. Rummen är romantiska med himmelsängar. Rent och fint. Kan varmt rekommendera detta fina boende!

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack asasam
avalonbnb, Manager på Avalon Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 29 december 2016

Kära Asa,
Tack så mycket för de vänliga orden. Det var ett nöje att vara värd för dig och din familj under julhelgen och jag är så glad att det hjälper dig planera din resa. Har en "Happy New Year" och vi hoppas att se er igen.

Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Avalon visade sig vara ett mycket mysigt o välskött hotell, från reception hela vägen till städare alla är super trevliga o tillmötesgående! Trevliga rum oövriga utrymmen. Liten o mysig poolyta. Och stora trevliga verandor att sitta i skuggan o vila upp sig efter en dag på stranden.

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack FLundholm
avalonbnb, Manager på Avalon Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2016

Tack för de vänliga orden. Vi uppskattar verkligen era kommentarer och glad att du kunde njuta av en avkopplande tid på en veranda.

Omdömet skrevs 26 juli 2016 från mobil enhet

Gjorde en avstickare till Key West och övernattade på detta mysiga B&B. Jättesköna sängar, höga och lagom för två. Poolen är liten men familjen på 5 vuxna kunde nyttja den bra. Skönt med närhet och lite avskildhet. Toppenbra frukost och tillgång till kaffe ( viktigt!), saft, vatten och is hela dagen. Rekommenderas varmt.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack 411mariannep

Hej Marianne,
Så glad att höra att du har haft både din vistelse och våra härliga bekväma sängar. Tack för översyn.