“Härligt Hotel nära stranden”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Avalon Bed and Breakfast
Rankat som nummer 11 av 77 B&B/värdshus i Key West
Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

Trevligt och familjärt hotell nära stranden mycket bra o trevlig frukost på verandan . Rummen lite mindre men det uppvägs av det familjära boendet .

Boendet är väldigt nära den sydligaste punkten i USA som är 14 mil från Kuba

Bodde här: Juli 2017, reste som ett par
Tack Håkan P

Omdömet skrevs juni 28 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig ställe. Sinne för detaljer för att skapa trevnad. Något litet nytt annorlunda varje dag. Sköna sängar. Härlig frukost med allt du behöver. Trevligt att komma tillbaka till hotellet på em efter strand eller utflykt då fanns alltid kall supergod lemonad och hembakat. Lugnt å skönt. Ganska lång promenad till "centrum " men ok med alla små affärer att svalka sig i. Ganska dyr parkering precis mitt emot. De hade renovering av ett rum när vi var där men kompenserade för lite oväsen ven fast vi inte tyckte att det störde. Mycket serviceminded.

Bodde här: Juni 2017, reste med familjen
Tack Åsa S
avalonbnb, Manager på Avalon Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade juni 29 2017

Hi Asa,

I hope you enjoyed the remainder of your vacation. Thank you so much for all the kinds words. I am so pleased to hear you enjoyed your stay with us. Thank you also for your understanding of our room renovation. Some of it was unexpected. As is sometimes the case with these older historical buildings, routine maintenance occasionally reveals additional issues that need to be taken care of in order to maintain and preserve the building.

Omdömet skrevs januari 6 2017 från mobil enhet

Litet mysigt hotell i gammalt hus. Sköna sängar.Centralt.
Parkering till bilen på andra sidan gatan. Nära allt. Frukost på altanen. Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Välkomnande! Rekommenderas!

Bodde här: Januari 2017
Tack Stenungsogarden
avalonbnb, Manager på Avalon Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade januari 12 2017

Tack så mycket för de vänliga ord och för att ta sig tid att rekommendera oss till andra

Omdömet skrevs december 28 2016 från mobil enhet

Vi bodde tre nätter över juldagarna på mysiga Avalon. Det är ett väldigt personligt boende och vi blev väl omhändertagna. Frukosten var fantastisk och avnjöts på den stora välkomnande verandan. På eftermiddagarna bjöds vi på nybakade cookies och andra små mjuka kakor. Fantastiskt gott! Läget är det bästa tänkbara på Duval street, men i ena änden där det är lite lugnare. Stranden är bara ett par hundra meter bort. Rummen är romantiska med himmelsängar. Rent och fint. Kan varmt rekommendera detta fina boende!

Bodde här: December 2016, reste med familjen
Tack asasam
avalonbnb, Manager på Avalon Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade december 29 2016

Kära Asa,
Tack så mycket för de vänliga orden. Det var ett nöje att vara värd för dig och din familj under julhelgen och jag är så glad att det hjälper dig planera din resa. Har en "Happy New Year" och vi hoppas att se er igen.

Omdömet skrevs juli 27 2016 från mobil enhet

Avalon visade sig vara ett mycket mysigt o välskött hotell, från reception hela vägen till städare alla är super trevliga o tillmötesgående! Trevliga rum oövriga utrymmen. Liten o mysig poolyta. Och stora trevliga verandor att sitta i skuggan o vila upp sig efter en dag på stranden.

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack FLundholm
avalonbnb, Manager på Avalon Bed and Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade juli 29 2016

Tack för de vänliga orden. Vi uppskattar verkligen era kommentarer och glad att du kunde njuta av en avkopplande tid på en veranda.

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Key Westhotell
The Grand Guesthouse
Nr 18 av 77 i Key West
798 omdömen
Visa priser

Besökt Avalon Bed and Breakfast? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Avalon Bed and Breakfast

Adress: 1317 Duval St, Key West, FL 33040-3131
Telefonnummer:
Region: USA > Florida > Florida Keys > Key West
Bekvämligheter:
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Swimmingpool
Typ av hotell:
Rankad som nummer 11 av 77 B&B/värdshus i Key West
Prisklass: 1 638 kr - 3 468 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Avalon Bed and Breakfast 3*
Antal rum: 19
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Avalon Bed and Breakfast. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Avalon Hotel Key West
Avalon b&b

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?