“Äntligen framme.”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Ibis Bay Beach Resort
Rankad som nummer 44 av 51 hotell i Key West
Omdömet skrevs februari 24 2016 från mobil enhet

Efter 4 timmar i bilen passerat 500 broar sladdar vi in på Ibis. Välmött i lobbyn av en papegoja som hälsar 'hello' rätt kul. Allt känns läckert och fräscht. Hängmattor överallt, liten pool samt en mini strand som precis kan ge dig sand mellan tårna. Bra med shuttle buss som enkelt tar dig enkelt in i Duval träsket.

Bodde här: Februari 2016, reste med familjen
Tack Patrik D

Omdömet skrevs januari 3 2016 från mobil enhet

Efter en lång bilresa kom vi fram till detta supermysiga hotell. Lagom stort rum för fyra personer och egen uteplats på baksidan mot vattnet. Bra frukost men tyvärr hann vi inte prova middag eftersom vi bara stannade en natt. Hotellet hade en shuttlebuss som man kunde åka för att slippa ta bilen in till Duval street. Rekommenderas då vi hade problem att hitta parkeringsplats.

Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack Magdalena A
Omdömet skrevs mars 18 2015

Hotellrummen ligger som radhus med parkeringsplatsen direkt utanför.

Försök boka rummen med numrerna 100-115. Dessa har altanen direkt mot vattnet.

Snäll hotellpersonal som kom med microvågsugn till vårt rum så vi kunder laga mat till vårt barn.

Rymlig toalett och dusch. I övrigt så är rummen inredda med två queensizesängar och en byrå.

Ta en bok med ut på deras egna hotellstrand och slappna av. Stranden är dock ej naturlig utan konstgjord och upp e på kajkanten. Vill man bada så får man hoppa eller klättra ned i vattnet.

Vattnet så inte så fräscht ut heller så man vill nog inte bada där heller.

• Bodde här: Mars 2015, reste med familjen
2  Tack Janne S
Omdömet skrevs februari 1 2015 från mobil enhet

Ett rum med utrymme för en Queen size säng.En stor Ikeabyrå för kläder.Kylskåp på rummet och kaffe/te att hämta i restaurangen när som helst.En gratisbuss som tog oss till flera stopp i staden.Heltäckningsmattan kunde bytas ut mot trägolv som skulle vara mycket fräschare.

Bodde här: Januari 2015, reste med vänner
Tack Anna P
Omdömet skrevs januari 2 2015

Rummen är hyfsat stora, det är rent o fräscht.
Vi bodde på beach side, o hade uteplats med stolar o hängmatta o stranden o havet 5 m från dörren.
Dock ingen badstrand utan en brygga med stege det skulle inte rekommenderas att bada ifrån.
TA er till stranden i så fall.

Tips för att välja rum: Beach side
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: December 2014, reste med familjen
1  Tack Veronica K
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Key Westhotell
593 omdömen
3,6 km bort
Southernmost Beach Resort
Visa priser

Besökt Ibis Bay Beach Resort? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Ibis Bay Beach Resort

Adress: 3101 N Roosevelt Blvd, Key West, FL 33040-4118
Telefonnummer:
Region: USA > Florida > Florida Keys > Key West
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 9 av Strandhotell i Key West
Prisklass: 1 324 kr - 3 257 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2,5-stjärnigt — Ibis Bay Beach Resort 2.5*
Antal rum: 78
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Ibis Bay Beach Resort. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Ibis Bay Waterfront Hotel Key West
Blue Lagoon Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?