Omdömet skrevs 3 januari 2016 från mobil enhet

Efter en lång bilresa kom vi fram till detta supermysiga hotell. Lagom stort rum för fyra personer och egen uteplats på baksidan mot vattnet. Bra frukost men tyvärr hann vi inte prova middag eftersom vi bara stannade en natt. Hotellet hade en shuttlebuss som man kunde åka för att slippa ta bilen in till Duval street. Rekommenderas då vi hade problem att hitta parkeringsplats.

Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack Magdalena A
Omdömet skrevs 18 mars 2015

Hotellrummen ligger som radhus med parkeringsplatsen direkt utanför.

Försök boka rummen med numrerna 100-115. Dessa har altanen direkt mot vattnet.

Snäll hotellpersonal som kom med microvågsugn till vårt rum så vi kunder laga mat till vårt barn.

Rymlig toalett och dusch. I övrigt så är rummen inredda med två queensizesängar och en byrå.

Ta en bok med ut på deras egna hotellstrand och slappna av. Stranden är dock ej naturlig utan konstgjord och upp e på kajkanten. Vill man bada så får man hoppa eller klättra ned i vattnet.

Vattnet så inte så fräscht ut heller så man vill nog inte bada där heller.

• Bodde här: mars 2015, reste med familjen
3  Tack Janne S
Omdömet skrevs 1 februari 2015 från mobil enhet

Ett rum med utrymme för en Queen size säng.En stor Ikeabyrå för kläder.Kylskåp på rummet och kaffe/te att hämta i restaurangen när som helst.En gratisbuss som tog oss till flera stopp i staden.Heltäckningsmattan kunde bytas ut mot trägolv som skulle vara mycket fräschare.

Bodde här: januari 2015, reste med vänner
Tack Anna P
Omdömet skrevs 2 januari 2015

Rummen är hyfsat stora, det är rent o fräscht.
Vi bodde på beach side, o hade uteplats med stolar o hängmatta o stranden o havet 5 m från dörren.
Dock ingen badstrand utan en brygga med stege det skulle inte rekommenderas att bada ifrån.
TA er till stranden i så fall.

Tips för att välja rum: Beach side
  • Bodde här: december 2014, reste med familjen
1  Tack Veronica K
Omdömet skrevs 18 februari 2014

Hotellet har ingen strand man kan bada från, även om det står så. En besvikelse inte minst för barnen som hade längtat till stranden. När vi bokade via Bookings.com så kom det uppen fråga om vi ville köpa till frukost för 12 usd per person och dag. Detta gjorde vi, tyvärr så var det bara en delbetalning till frukosten som var dyr. Så det blev till att lägga till en del pengar på detta varje dag. Bättre att gå ut och äta frukost.
Väldigt trevlig personal och kanon med schuttel till Duval Street där allt händer.
Kan tänka oss att åka tillbaka då det var ett bra pris och lärt oss av tidigare resa att det inte finns någon strand och att frukosten ska köpas efteråt. Trevlig med fåglar och sköldpaddor på området.

• Bodde här: januari 2014, reste med familjen
Tack Petra E