“Trevligt med bra läge”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Chelsea House Hotel in Key West
Rankad som nummer 38 av 51 hotell i Key West
Omdömet skrevs mars 11 2017

Bokade Chelsea House en natt i samband med en utflykt från Miami. På den korta tiden hinner man inte utforska hotellet så mycket men vi tyckte det var en trevlig vistelse. Rummen är fördelade på 4-5 olika hus i nära anslutning till varandra. Många rum har egen veranda, vi hade markplan med en av poolerna några meter från rummet. Ypperligt läge med gångavstånd till sevärdheterna. Bra med plats för parkering. Enkel men helt ok frukost som man äter i trädgården invid huvud poolen. Kan helt klart rekommendera detta hotell.

Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack ankoe59

Omdömet skrevs september 18 2016

små rum,intimt för två,perfekt läge i närhet av gågatan med barer och restauranger,mycket att uppleva på korta avstånd,tips är att flyga dubbeldäckare över key west och se korallreven från ovan,och se hur liten stden är.

Tips för att välja rum: ett lummigt hotell med en mysig innergård
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: November 2015, reste som ett par
Tack bo s
Omdömet skrevs augusti 11 2016 från mobil enhet

Väldigt mysigt boende nära till det mesta. Det som var mindre bra - Handfatet precis intill sängen. - Frukosten väldigt osmaklig och onyttig. AC:n lät ganska högt. Annars väldigt mysigt och bra service.

Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Tack Sofie F
Omdömet skrevs augusti 11 2016 från mobil enhet

Väldigt charmigt hotell med fina rum. Trevlig innergård med pool, bra frukost. Nära till restauranger och havet. Hjälpsam personal. Hade gärna stannat längre och väljer helt klart detta hotell nästa gång jag är i Key West. Rekommenderas varmt!

Bodde här: Augusti 2016, reste med vänner
Tack Emelie J
Omdömet skrevs april 2 2016 från mobil enhet

Mysigt hotell med fina rum. Vi var ett sällskap på 4 par så vi fick lite olika rum men vårt var stort & fin med soffgrupp fast vi inte beställt det extra. Vi nyttjande inte poolen. Frukosten var ganska enkel men ok. Hotellet ligger centralt med gångavstånd till flera sevärdheter. Centrum är mysigt & på kvällen är det ett härligt liv på restauranger & barer. Personalen var trevlig. Parkering finns vid hotellet.

Bodde här: Mars 2016, reste med vänner
Tack ACSandstrom
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Key Westhotell
Crowne Plaza Key West La Concha
2.3 km bort
Fairfield Inn & Suites Key West
Visa priser

Besökt Chelsea House Hotel in Key West? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Chelsea House Hotel in Key West

Adress: 709 Truman Ave, Key West, FL 33040-6423
Telefonnummer:
Region: USA > Florida > Florida Keys > Key West
Bekvämligheter:
Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 38 av 51 hotell i Key West
Prisklass: 1 535 kr - 3 634 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:2,5-stjärnigt — Chelsea House Hotel in Key West 2.5*
Antal rum: 48
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ebookers, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Chelsea House Hotel in Key West. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Chelsea House Pool And Gardens
Chelsea House Pool & Gardens Hotel Key West

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?