Chelsea House Hotel in Key West
Sheraton Suites Key West(Key West)
  • Precis vid stranden
  • Restaurang
  • Pool
Havana Cabana Key West(Key West)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Hyatt Centric Key West Resort and Spa(Key West)
1 147 US$
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs september 18 2016

små rum,intimt för två,perfekt läge i närhet av gågatan med barer och restauranger,mycket att uppleva på korta avstånd,tips är att flyga dubbeldäckare över key west och se korallreven från ovan,och se hur liten stden är.

Tips för att välja rum: ett lummigt hotell med en mysig innergård
  • Bodde här: November 2015, reste som ett par
Tack bo s
Omdömet skrevs augusti 11 2016 från mobil enhet

Väldigt mysigt boende nära till det mesta. Det som var mindre bra - Handfatet precis intill sängen. - Frukosten väldigt osmaklig och onyttig. AC:n lät ganska högt. Annars väldigt mysigt och bra service.

Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Tack Sofie F
Omdömet skrevs augusti 11 2016 från mobil enhet

Väldigt charmigt hotell med fina rum. Trevlig innergård med pool, bra frukost. Nära till restauranger och havet. Hjälpsam personal. Hade gärna stannat längre och väljer helt klart detta hotell nästa gång jag är i Key West. Rekommenderas varmt!

Bodde här: Augusti 2016, reste med vänner
Tack Emelie J
Omdömet skrevs april 2 2016 från mobil enhet

Mysigt hotell med fina rum. Vi var ett sällskap på 4 par så vi fick lite olika rum men vårt var stort & fin med soffgrupp fast vi inte beställt det extra. Vi nyttjande inte poolen. Frukosten var ganska enkel men ok. Hotellet ligger centralt med gångavstånd till flera sevärdheter. Centrum är mysigt & på kvällen är det ett härligt liv på restauranger & barer. Personalen var trevlig. Parkering finns vid hotellet.

Bodde här: Mars 2016, reste med vänner
Tack ACSandstrom
Omdömet skrevs februari 20 2016 från mobil enhet

Hade tre nätter på detta trevliga, mysiga hotell. Ett gammalt trähus i KW stil beläget nära centrum. Stort, fint rum. Frukost, som var helt ok, serverades vid poolen. Rent och snyggt överallt. Trevlig, serviceminded personal.

Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Tack mia_marie56