• Pool
Silver Palms Inn(Key West)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Eden House(Key West)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Southwinds Motel(Key West)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
DoubleTree by Hilton Hotel Grand Key Resort - Key West(Key West)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Havana Cabana at Key West(Key West)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Hyatt Centric Key West Resort and Spa(Key West)
Cancelon
Otel.com
  • Fri parkering
Margaritaville Key West Resort & Marina(Key West)
  • Restaurang
Omdömet skrevs 18 september 2016

små rum,intimt för två,perfekt läge i närhet av gågatan med barer och restauranger,mycket att uppleva på korta avstånd,tips är att flyga dubbeldäckare över key west och se korallreven från ovan,och se hur liten stden är.

Tips för att välja rum: ett lummigt hotell med en mysig innergård
  • Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack bo s
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt mysigt boende nära till det mesta. Det som var mindre bra - Handfatet precis intill sängen. - Frukosten väldigt osmaklig och onyttig. AC:n lät ganska högt. Annars väldigt mysigt och bra service.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Sofie F
Omdömet skrevs 11 augusti 2016 från mobil enhet

Väldigt charmigt hotell med fina rum. Trevlig innergård med pool, bra frukost. Nära till restauranger och havet. Hjälpsam personal. Hade gärna stannat längre och väljer helt klart detta hotell nästa gång jag är i Key West. Rekommenderas varmt!

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Emelie J
Omdömet skrevs 2 april 2016 från mobil enhet

Mysigt hotell med fina rum. Vi var ett sällskap på 4 par så vi fick lite olika rum men vårt var stort & fin med soffgrupp fast vi inte beställt det extra. Vi nyttjande inte poolen. Frukosten var ganska enkel men ok. Hotellet ligger centralt med gångavstånd till flera sevärdheter. Centrum är mysigt & på kvällen är det ett härligt liv på restauranger & barer. Personalen var trevlig. Parkering finns vid hotellet.

Bodde här: mars 2016, reste med vänner
Tack ACSandstrom
Omdömet skrevs 20 februari 2016 från mobil enhet

Hade tre nätter på detta trevliga, mysiga hotell. Ett gammalt trähus i KW stil beläget nära centrum. Stort, fint rum. Frukost, som var helt ok, serverades vid poolen. Rent och snyggt överallt. Trevlig, serviceminded personal.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack mia_marie56