Omdömet skrevs 5 juli 2018 från mobil enhet

Kändes som bortkastad tid att ta sig hit. En liten målad stenklump som markerar den sydligaste punkten av USA men som i själva verket ligger vid flottan.
Lång kö för att ta en bild så vi valde att ställa oss på muren. Funkade fint att ta foto eller filma därifrån.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Misans
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Njöt av varenda minut. Hotellet har ett mycket bra läge i Key West. Vi valde rum med havsutsikt och havet är magiskt. Vi hade underbara dagar. Tillbringade en del tid på hotellområdet. I hängmattan, i en solstol på piren, i havet o till kvällen en drink i baren. Key West är lätt att tycka om och återvänder gärna till det här hotellet igen!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Trail749323
M_Babich, General Manager på Southernmost Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2018

Tack för din recension! Jag är glad att se dig hittade ditt Key West Paradise! Från din recension ser det ut som om du utnyttjade hela vår Resort har att erbjuda. Vi tycker om att vi erbjuder obefläckade faciliteter med en exklusiv servicenivå, samtidigt som du håller Key West-atmosfären levande! Och få oss inte igång på de Ocean View-rummen, de kan verkligen inte vara beat! Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för en returresa. Det är aldrig för tidigt att börja slappna av!

Alltid till din tjänst,
Matteus Babich

Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotell med perfekt läge på södra delen av key west. Tre poolområden med bra service. Väldigt välskött och mysigt. Något små rum dock. Trevliga och hjälpsamma Beth på Poolservicen hjälper till att boka utflykter och aktiviteter. Kan varmt rekommenderas för alla!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Jessica Ö
M_Babich, General Manager på Southernmost Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2017

Jessica O,

Tack för din senaste vistelse hos oss. Jag är glad att höra att du har hittat vår plats att vara en "Mycket bra hotell i södra Key West". , Även om partiell, skulle jag hålla med dig. Med 3 pooler och 2 stränder, samtliga belägna mellan den fantastiska kustlinjen och Duval Street, vi verkligen har en speciell plats på den här ön. Vi har ett så brett utbud av rumstyper inklusive typen mysigare, en pool inklusive de trädgård eller balkong alternativet fullt tillgängliga rum, sviter familj och havet rum helt enkelt fantastisk. Vi skryter även två historiska hus B & B för en mer skräddarsydd semester upplevelse. Jag är så glad att Beth, en av våra två plats vaktmästare, kunde hjälpa dig att planera dina utflykter och aktiviteter. I vår bransch, vi vet hur viktigt kan vara word of mouth så vi tackar för din rekommendation och vi ser fram emot att visa dina vänner och familj på samma 5 stjärna stanna!

Always at your service,
Matthew Babich
mpbabich@southernmostresorts.com

Omdömet skrevs 10 september 2016 från mobil enhet

Perfekt för bröllopsresan! Resorten kändes nybyggd och fräsch, rummen var väldigt mysiga med lite radhuskänsla med lyxig touch. Bra läge i Key West, nära den stora shoppinggatan och gångavstånd till alla sevärdheter. Parkeringsmöjlighet, men ganska dyr.

Datum för vistelsen: augusti 2016
1  Tack Emelie A
Matt_Babich, General Manager på Southernmost Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2016

Dear Emelie A,

Thank you for taking the time to write a review of the Southernmost Beach Resort. I am very pleased to read that you had a wonderful time with us during your honeymoon – congratulations again! It is always so nice to know when our guests are celebrating a special occasion and an honor to be a part of their happy memories. I hope we have another opportunity to host you in the future and again, thank you for taking the time to write your review and share your experience with us.

Always at your service,
Matt Babich
Southernmost Beach Resort Key West
mpbabich@southernmostresorts.com

Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Rent, snyggt och avslappat. Fint poolområde med mycket trevlig personal. Vit långgrund sandstrand med en vattentemperatur på minst 34 gr/c. Gratis solstolar till hotellets gäster. Läget är perfekt med närhet till det mesta. Fina rum med sköna sängar. Kommer tillbaka!!

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack cecilias70