• Pool
Silver Palms Inn(Key West)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 247 US$/natt.

Margaritaville Key West Resort & Marina(Key West)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 277 US$/natt.

• Pool
Havana Cabana at Key West(Key West)(Mycket prisvärt!)
Official Website
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 172 US$/natt.

Southwinds Motel(Key West)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 161 US$/natt.

DoubleTree by Hilton Hotel Grand Key Resort - Key West(Key West)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 190 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 399 US$/natt.

Hyatt Centric Key West Resort and Spa(Key West)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 304 US$/natt.

Omdömet skrevs 6 februari 2017 från mobil enhet

De luxe-rummen är inte lyx med några mått mätt och knappast prisvärda. Men hotellet som helhet är riktigt trevligt med ett mysigt poolområde och gratis (!) happy hour mellan kl. 4 och 5. Det ligger på vackra Fleming Street med gångavstånd till det mesta i Key West. Personalen är trevlig och tillmötesgående.

Bodde här: februari 2017, reste med vänner
Tack MatsJ809
Omdömet skrevs 19 december 2016 från mobil enhet

Supermysigt ställe!!!!. Vi bodde i lägenheten - gott om plats för 2 vuxna och 3 barn och stor altan. Härlig innergård med pool och jacuzzi. Gratis kaffe och vatten. Många ställen att hänga på.

Rekommenderas varmt för några nätter i Key West.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
2  Tack Ulrika L
Omdömet skrevs 12 april 2016 från mobil enhet

Fantastisk bakgård med palmer, pool, hängmattor osv. Vänliga och hjälpsamma medarbetare. Bra läge med 7 minuters promenad till Duval St. Tillgång till gym 10 minuters promenad. Ger sällan fem i betyg men detta får tveklöst högsta betyg.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
1  Tack Johan S
Omdömet skrevs 27 februari 2016

Hotellet är mysigt ,charmigt men alldeles för små rum för vår smak, kunde knappt ha väskorna öppnade. Härlig uppvärmd liten pool och gratis drinkar mellan 4-5 ! Ca 10-15 min gångavstånd till centrum. Svajigt med gratis wi-fi, ingen frukost ingår, vi väljer något annat nästa gång

• Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack micke582016
Omdömet skrevs 6 november 2015

Vi bodde en natt på Eden House och det var en mysig vistelse. Trevligt hotell med olika typer av rum och etager med ett poolområde och soldäck i mitten. Avslappnat och med skön atmosfär. Rummet som vi bodde i var fräscht och mycket tyst. Bekvämt avstånd från Duvall Street vilket också gör det lugnt och skönt på hotellet. Kan varmt rekommendera detta till andra. Plus för "free drinks" vid poolkanten varje timma mellan 16-17 även fri wifi och vatten.

• Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
2  Tack Katharina F