“Fantastisk miljö”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Eden House
Rankad som nummer 9 av 51 hotell i Key West
MiljöledareSilvernivå
Omdömet skrevs februari 16 2017 från mobil enhet

Vilket drömställe! Måste vara en av Key West mysigaste pärlor.

Vi bodde på Eden House i februari 2017 och hyrde nedre våningen i ett tvåvåningshus. Lägenheten hade sovrum, vardagsrum med bäddsoffa, kök och badrum. Egen ingång från gatan med veranda och hammock. Egen liten trädgård med uteplats och jacuzzi. Rymligt och fräscht. Mycket välstädat och fint ordnat, en mysig lägenhet! Det gick att hyra övervåningen och öppna upp emellan, där fanns ytterligare två sovrum och litet kök. Perfekt om man är ett större sällskap.

Men det speciella med detta hotell är den fantastiska miljön. Eden House är ett ställe med skönt personlig karaktär och stor trivselfaktor! Trähusen är byggda lite kringelikrokigt kring en oas av palmer, pool, upphöjt soldäck med utsikt, hammockar, jacuzzi, en mysig bar och hängmattor. Små vrår med lite blandat skugga och sol, sköna platser att njuta pä, läsa, prata, umgås.

Personalen är hur härlig som helst. Vid incheckning fick vi en omtänksam liten rundtur. Trevligt som tusan. Vatten, kaffe och solkräm (!) finns tillgängligt hela tiden. Wifi funkade bra.

Vi älskade detta ställe helt enkelt. Hade gett 5 i betyg om de serverat frukost och kanske en aning mer lyx. Frukost fnns dock på restaurang Azur alldeles intill, riktigt bra. De har även så att man kan beställa och ta med till hotellet. Restaurangen såg trevlig och välbesökt ut om kvällarna.

Slutligen, var uppmärksam på vilket rum ni väljer. Vissa rum är mycket små och trånga.

Bodde här: Februari 2017, reste med vänner
1  Tack SusSthlm

Omdömet skrevs februari 6 2017 från mobil enhet

De luxe-rummen är inte lyx med några mått mätt och knappast prisvärda. Men hotellet som helhet är riktigt trevligt med ett mysigt poolområde och gratis (!) happy hour mellan kl. 4 och 5. Det ligger på vackra Fleming Street med gångavstånd till det mesta i Key West. Personalen är trevlig och tillmötesgående.

Bodde här: Februari 2017, reste med vänner
Tack MatsJ809
Omdömet skrevs december 19 2016 från mobil enhet

Supermysigt ställe!!!!. Vi bodde i lägenheten - gott om plats för 2 vuxna och 3 barn och stor altan. Härlig innergård med pool och jacuzzi. Gratis kaffe och vatten. Många ställen att hänga på.

Rekommenderas varmt för några nätter i Key West.

Bodde här: December 2016, reste med familjen
2  Tack Ulrika L
Omdömet skrevs april 12 2016 från mobil enhet

Fantastisk bakgård med palmer, pool, hängmattor osv. Vänliga och hjälpsamma medarbetare. Bra läge med 7 minuters promenad till Duval St. Tillgång till gym 10 minuters promenad. Ger sällan fem i betyg men detta får tveklöst högsta betyg.

Bodde här: April 2016, reste som ett par
1  Tack Johan S
Omdömet skrevs februari 27 2016

Hotellet är mysigt ,charmigt men alldeles för små rum för vår smak, kunde knappt ha väskorna öppnade. Härlig uppvärmd liten pool och gratis drinkar mellan 4-5 ! Ca 10-15 min gångavstånd till centrum. Svajigt med gratis wi-fi, ingen frukost ingår, vi väljer något annat nästa gång

• Bodde här: Februari 2016, reste som ett par
Tack micke582016
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Key Westhotell
The Inn at Key West
Nr 44 av 51 i Key West
2 376 omdömen
Visa priser

Besökt Eden House? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Eden House

Adress: 1015 Fleming Street, Key West, FL 33040-6962
Region: USA > Florida > Florida Keys > Key West
Bekvämligheter:
Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Pentry Restaurang Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av Spahotell i Key West
Nr 2 av Miljöhotell i Key West
Prisklass: 1 637 kr - 4 088 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Eden House 3.5*
Antal rum: 35
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, Ebookers, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Eden House. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Eden House Hotel Key West
Eden Hotel Key West
Eden Key West

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?