Margaritaville Key West Resort & Marina(Key West)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 326 US$/natt.

• Pool
Havana Cabana at Key West(Key West)(Mycket prisvärt!)
Official Website
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 169 US$/natt.

Eden House(Key West)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Silver Palms Inn(Key West)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 252 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 403 US$/natt.

Southwinds Motel(Key West)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 161 US$/natt.

Hyatt Centric Key West Resort and Spa(Key West)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 317 US$/natt.

Omdömet skrevs 18 augusti 2016

I said no.rpuiqyt;rehgk;nadsfvq;lc hgtpoiqhergpioqeurhng vadjfa.n,dsjfgnc;lqkejrfhg v;adfkjsnvedhgpoqe rih ga;cskdvnczsdfkjpcaasfas;c nqahnaslfhlsanhfyclasdkhcaglkdlgksaldhfqwoihrgpaerhlaghgcaskhfga vsak hfcaskdhfvalskdjhfas lasfhkasdkjfhaskdfnals fasf sdfnhas kdfs

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Tack bryantl479
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 5 juli 2016 från mobil enhet

Hotellet i sig är OK. Bra restaurang med proffsig personal. Läget är dock ca 5km utanför centrum. Man har ett system med minibussar som kör 1 gång i timmen mellan hotellet och Duval street. När vi var där fungerade dock inte detta. När vi skulle med tillbaka på kvällen blev minibussen fullsatt direkt och föraren ryckte bara på axlarna och sa att vi fick vänta till nästa vända. Inte så kul med 2 trötta barn halv elva på kvällen. När den väl kom var det uppenbart igen att alla inte skulle få plats och det uppstod rent tumult på platsen då alla tryckte sig fram. Detta hade vi kunnat vara utan.
Utöver ovanstående är väntetiderna i baren ibland mycket långa.
Poolområdet är OK, men WiFi-täckningen där är obefintlig.
Skaffa hellre ett boende närmare centrum.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 9 januari 2016 från mobil enhet

Trist och lite slitet resort-hotell långt från Key Wests centrum. Restaurangen dålig och helt utan ambitioner. Gick inte att beställa mousserande vin dagen innan nyår, än mindre champagne. Hotellbaren stänger redan 23:00 (även på nyårsafton!). Rummen trist standardmässiga. Poolområdet ok. Kräver bil för att ta sig till egentliga Key West. Finns ingen anledning att bo här om ni åker ända till Key West. Hitta istället ett hotell i centrum! Och ska ni åka till ett resort-hotell finns det mängder av bättre alternativ på andra orter i Florida.

Bodde här: december 2015, reste med familjen
1  Tack Martin L
Omdömet skrevs 14 juli 2015

Ett lugnt och familjevänligt hotell i lite utkanten av Key West, men det var inget vi störde oss på då vi hyrde cyklar hela vistelsen, vi var två vuxna och ett barn på 7 år och det gick alldeles utmärkt att cykla runt hela Key West, kan verkligen rekommendera det.
Själv hotelet var rent, hade trevlig personal och stort fint poolområde. Rummen var stora med AC, kaffebryggare, micro och litet kylskåp. Stora sköna sängar och lungt mysigt hotell. Rekommenderar verkligen detta. Prisvärt och skönt lugnt läge.

Bodde här: augusti 2014
Tack Petra B
Omdömet skrevs 6 februari 2015 från mobil enhet

Trevligt och välskött ställe. Medelstandard. Trevlig personal. Fint och fräscht poolområde. Gratisbussen in till Duvalstreet är ett måste om man bor här. Sängarna är fantastisk sköna att sova i. Det enda negativa är väl gymmet som är spartanskt inrett med ganska dåliga maskiner. Hade önskat att det fanns en vanlig skivstång och några vikter till den.

Rekommenderas varmt.

Bodde här: februari 2015, reste som ett par