“Bra hotel på Key West ”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
DoubleTree by Hilton Hotel Grand Key Resort - Key West
Rankad som nummer 34 av 51 hotell i Key West
MiljöledareBronsnivå
Omdömet skrevs mars 13 2017 från mobil enhet

Ett bra hotel på Key West om man vill ha till gång till bra sängar och bra poolområde. Hilton klass på sängarna men dessvärre har dom flesta rummen "connection door" så det blir mycket lyhört. Aircon är mycket bullrig och man behöver nog öronproppar för att få behagligt tyst. Frukosten mycket bra och servicen också mycket bra. Poolområdet är trevligt men lite underdimensionerad map solstolar. Även här är oljudet från de stora luftkonditioneringsfläktarna mycket påtagligt. Bra shuttle bus service till stan. Om man inte har krav på stort poolområde så skulle jag rekommendera ett mindre hotel inne i KW.

Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack OveBove

Omdömet skrevs augusti 18 2016

I said no.rpuiqyt;rehgk;nadsfvq;lc hgtpoiqhergpioqeurhng vadjfa.n,dsjfgnc;lqkejrfhg v;adfkjsnvedhgpoqe rih ga;cskdvnczsdfkjpcaasfas;c nqahnaslfhlsanhfyclasdkhcaglkdlgksaldhfqwoihrgpaerhlaghgcaskhfga vsak hfcaskdhfvalskdjhfas lasfhkasdkjfhaskdfnals fasf sdfnhas kdfs

• Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Tack bryantl479
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs juli 5 2016 från mobil enhet

Hotellet i sig är OK. Bra restaurang med proffsig personal. Läget är dock ca 5km utanför centrum. Man har ett system med minibussar som kör 1 gång i timmen mellan hotellet och Duval street. När vi var där fungerade dock inte detta. När vi skulle med tillbaka på kvällen blev minibussen fullsatt direkt och föraren ryckte bara på axlarna och sa att vi fick vänta till nästa vända. Inte så kul med 2 trötta barn halv elva på kvällen. När den väl kom var det uppenbart igen att alla inte skulle få plats och det uppstod rent tumult på platsen då alla tryckte sig fram. Detta hade vi kunnat vara utan.
Utöver ovanstående är väntetiderna i baren ibland mycket långa.
Poolområdet är OK, men WiFi-täckningen där är obefintlig.
Skaffa hellre ett boende närmare centrum.

Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs januari 9 2016 från mobil enhet

Trist och lite slitet resort-hotell långt från Key Wests centrum. Restaurangen dålig och helt utan ambitioner. Gick inte att beställa mousserande vin dagen innan nyår, än mindre champagne. Hotellbaren stänger redan 23:00 (även på nyårsafton!). Rummen trist standardmässiga. Poolområdet ok. Kräver bil för att ta sig till egentliga Key West. Finns ingen anledning att bo här om ni åker ända till Key West. Hitta istället ett hotell i centrum! Och ska ni åka till ett resort-hotell finns det mängder av bättre alternativ på andra orter i Florida.

Bodde här: December 2015, reste med familjen
Tack Martin L
Omdömet skrevs juli 14 2015

Ett lugnt och familjevänligt hotell i lite utkanten av Key West, men det var inget vi störde oss på då vi hyrde cyklar hela vistelsen, vi var två vuxna och ett barn på 7 år och det gick alldeles utmärkt att cykla runt hela Key West, kan verkligen rekommendera det.
Själv hotelet var rent, hade trevlig personal och stort fint poolområde. Rummen var stora med AC, kaffebryggare, micro och litet kylskåp. Stora sköna sängar och lungt mysigt hotell. Rekommenderar verkligen detta. Prisvärt och skönt lugnt läge.

Bodde här: Augusti 2014
Tack Petra B
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Key Westhotell
Parrot Key Hotel and Resort
2.1 km bort
Courtyard Key West Waterfront
Visa priser

Besökt DoubleTree by Hilton Hotel Grand Key Resort - Key West? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om DoubleTree by Hilton Hotel Grand Key Resort - Key West

Adress: 3990 S Roosevelt Blvd, Key West, FL 33040
Telefonnummer:
Region: USA > Florida > Florida Keys > Key West
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 4 av Miljöhotell i Key West
Nr 11 av De populäraste resorthotellen i Key West
Prisklass: 1 783 kr - 3 998 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — DoubleTree by Hilton Hotel Grand Key Resort - Key West 3.5*
Antal rum: 216
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers, Ctrip TA, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. och Hotelopia så att du tryggt kan boka med DoubleTree by Hilton Hotel Grand Key Resort - Key West. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Doubletree Grand Key Hotel Key West
Doubletree Grand Key Resort

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?