Omdömet skrevs 10 juli 2019 från mobil enhet

Verkligen trevlig personal. Annette i receptionen ordnade så vi fick bättre rum och välkomstdrink. Perfekt för att ha en skön tid vid den fina poolen. Hotellet står för poolhandukar. Det finns lite hängmattor i palmerna. Shuttlebus in till down town varje timme. Bra service överallt men maten dyr och inte så bra som förväntat. Jättefina rum. Kul att bli bjuden på micropopcorn av hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack nickan444
HavanaCabanaFOS, Front Office Supervisor på Havana Cabana at Key West, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2019

Thank you for taking the time to share your recent stay experience with us. I am glad Annette was able to take great care of you and that you had an overall great time and experience at Havana Cabana Key West. Thank you again and we hope to see you again in the not so distant future.

Omdömet skrevs 8 februari 2019 från mobil enhet

Detta hotell var nyrenoverat när vi besökte det. Fräscha rum, lagom storlek för familj på 4. Lite dyr mat men fanns affär med gångavstånd. Poolen var jättefin och det fanns aktiviteter för både vuxna och barn. Lyxig feeling på hela hotellet. Enda som kunde varit bättre är läget, det är lite långt undan centrum och strand.

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack Famhelg
EricB7034, Manager på Havana Cabana at Key West, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2019

Thank you for your Review. We are Happy that you had a Great stay with us and hope to see you back again soon.

Omdömet skrevs 4 februari 2019 från mobil enhet

Trevlig vistelse med bästa service. Perfekt läge för utflykter eller om man vill tillbringa sin tid runt poolen så går det också bra. Husfrun Yanieka håll vårt rum i perfekt skick och Angena i receptionen var alltid glad och hjälpsam.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack LarsS1715
EricB7034, Manager på Havana Cabana at Key West, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2019

Thank you for your Review! We are happy that you had a great stay and we love to see our Associates names mentioned. We hope to see you back again soo for another Great stay.

Omdömet skrevs 6 november 2018 från mobil enhet

Vi bodde här i två nätter. Mycket nöjda med hotellet och personalen var väldigt hjälpsam. Anette var i receptionen var mycket trevlig glad och hjälpsam. Vi bokade via Hotels.com och då tillkom en avgift på $36/natt. Kan vara bra att veta.
Ett riktigt mysigt poolområde med hängmattor bar och olika sorters spel. Hotellet håller med handdukar till poolen.
/Mathilda

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 747mathildaa
EricB7034, Manager på Havana Cabana at Key West, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2018

Thank you for taking the time to review our Hotel. We are happy that you had a Great Stay and enjoyed our Pool Area. Also Great to see Associates names mentioned. Hope to see you back with us again very soon.

Omdömet skrevs 21 augusti 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande av hjälpsam personal(Annette/Shanda). Mysigt och familjevänligt hotell med trevlig atmosfär, fint polområde med matställe. Trevligt med minibuss som går regelbundet till/från hotellet till Key West city. Vacker utsikt över havet! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Therese N
Eric B, Manager på Havana Cabana at Key West, svarade på det här omdömetSvarade 22 augusti 2018

Thank you for the Great Review! We are happy that you had a Fantastic Stay with us. Hope to see you again soon.